تجهیز آتش نشانان اراکی به لباس‌های استاندارد/تداوم سرویس دهی خط یک بی آر تی

در این بسته خبری از افزایش ۳۱ درصدی نرخ کرایه تاکسی در تبریز تا تعطیلی اتوبوسرانی قزوین و تداوم سرویس دهی خط یک بی آر تی مشهد را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور شاهد رویدادهای مهمی در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم:

ممنوعیت عرضه و ذبح دام در سطح شهر قم

سید محسن میرهادی، مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری قم گفت: ذبح دام عید قربان، تنها در دو کشتارگاه قم انجام می‌شود.

افزایش ۶ برابری هزینه‌های جاری شهرداری کاشمر

جعفر سلیمانی، شهردار کاشمر گفت: در حال حاضر شهرداری کاشمر به صورت ماهانه سه میلیارد تومان هزینه جاری داریم، اما در مقایسه با سال‌های اخیر، هزینه جاری شهرداری پنج تا شش برابر افزایش داشته است.

افزایش ۳۱ درصدی کرایه تاکسی در تبریز

سعید بشیریان، مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری تبریز از تأیید طرح افزایش نرخ کرایه تاکسی‌ها به میزان ۳۱ درصد توسط فرمانداری تبریز خبر داد.

تجهیز آتش نشانان اراکی به لباس‌های استاندارد نزدیکی به آتش

مسعود آقا زیارتی، رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اراک از مجهز شدن آتش نشانان این سازمان پس از حدود ۱۲ سال به لباس‌های استاندارد نزدیکی به آتش به مبلغ ۲۵ میلیارد ریال خبر داد.

آسفالت معابر و خیابان‌های اصلی شهر دهدشت

محمد بهزادیان، سرپرست شهرداری دهدشت گفت: در یک ماه گذشته بیش از ۱۲ هزار متر مربع از معابر و خیابان‌های اصلی شهر دهدشت مرکز شهرستان کهگیلویه آسفالت شد.

اتوبوسرانی قزوین تعطیل شد

محمد حسن ایران خواه، مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی قزوین گفت: به دلیل افزایش مبتلایان به بیماری کرونا و قرمز شدن شرایط استان و برای پیشگیری از بروز آسیب‌ها فعالیت سازمان اتوبوسرانی در شهر قزوین از امروز متوقف شد.

بهره برداری از بوستان زریسف کرمان

در پنجمین هفته از پویش افتتاح شهرداری کرمان با شعار هر هفته یک افتتاح، دیشب بوستان زریسف در شهر کرمان به بهره برداری رسید.

ابلاغ طرح تفصیلی ۷۰ درصد شهرهای استان اصفهان

علیرضا قاری القرآن، مدیرکل راه و شهرسازی اصفهان گفت: طرح تفضیلی ۷۰ درصد شهرهای این استان ابلاغ شد و یا در حال تهیه است و در تلاش هستیم تا بقیه را با کمک شهرداری‌ها انجام دهیم.

تداوم سرویس دهی خط یک بی آری تی مشهد

سعید حسینقلی زاده مقدم، مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد با اشاره به نشست زمین در خیابان دانش در مسیر خط یک بی. آر. تی، گفت: در حال حاضر خدمات خط یک بی. آر. تی در دو مسیر، از پایانه امام رضا (ع) تا میدان بسیج و از میدان بیت‌المقدس تا پایانه طبرسی به صورت رفت و برگشت در حال انجام است.

شهرداری قم آماده توافق با مالکان "بوستان فدک" است

سید امیر سامع، معاون شهردار قم گفت: بر روی قسمتی از بوستان فدک که مالکیت آنها قطعی بوده و مستنداتی وجود دارد، آماده توافق برای تملک هستیم.

کد خبر 436359

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.