آخرین آمار ابتلاء و فوتی‌های مبتلا به کرونا در ۹ مرداد

سخنگوی وزارت بهداشت آخرین آمار ابتلاء، بهبودیافته و جان باختگان ناشی از بیماری کرونا ویروس در کشور را تا تاریخ ۹ مردادماه ۹۹ اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیما سادات لاری در نشست خبری خود که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، در خصوص آمار جدید ابتلاء به ویروس کرونا در ۲۴ ساعت منتهی به ظهر امروز _ پنجشنبه ۹ مردادماه _ اظهار کرد: در این بازه زمانی بر اساس جدیدترین نتایج آزمایش‌های کرونا در کشور دو هزار و ۶۲۱ مبتلای جدید شناسایی شده که با احتساب این تعداد مجموع مبتلایان به کرونا در کشور تا امروز به ۳۰۱ هزار و ۵۳۰ نفر رسیده است.

وی افزود: از تعداد بیماران بستری در بیمارستان‌های کشور تاکنون ۲۶۱ هزار و ۲۰۰ نفر بهبود یافته و از بیمارستان ترخیص شده‌اند.

سخنگوی وزارت بهداشت تعداد جان باختگان بیماری کرونا طی ۲۴ ساعت اخیر در کشور را ۲۲۶ نفر اعلام کرد و گفت: با احتساب این آمار از ابتدا تا کنون در کشور بر اثر بیماری کرونا ۱۶ هزار و ۵۶۹ نفر جان باخته‌اند.

لاری تصریح کرد: از تعداد مبتلایان شناسایی شده یک هزار و ۵۸۸ مورد در بیمارستانی به شمار می‌آید.

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: چهار هزار و ۴۱ نفر از مبتلایان کرونا در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

وی گفت: در حال حاضر استان‌های مازندران، تهران، اصفهان، سمنان، فارس، آذربایجان شرقی، اردبیل، کرمان، خراسان رضوی، البرز، لرستان، گلستان، خراسان شمالی، هرمزگان و ایلام در وضعیت قرمز قرار دارند و استان‌های آذربایجان غربی، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، زنجان، مرکزی، یزد، گیلان، خوزستان، همدان، کهگیلویه و بویراحمد و قم هم در وضعیت هشدار قرار دارند.

لاری اظهار کرد: تاکنون دو میلیون و ۴۳۱ هزار و ۸۰۴ نمونه تست آزمایشگاهی در کشور در زمینه کرونا دریافت شده است.

کد خبر 436344

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 8
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • زهرا IR ۱۴:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۹
    0 0
    وحشتناکه
  • IR ۱۴:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۹
    0 0
    نه به برگزاری کنکور
  • نازی IR ۱۴:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۹
    0 0
    واااااای خدای من...... کاش تموم شه...... مردم رعایت کنید
  • مبینا صباحی IR ۱۴:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۹
    0 0
    من از شما دولت محترم خواهش میکنم محدودیت هایتان را بیشتر کنید تا مردم زیادی تلف نشوند
  • حامد IR ۱۵:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۹
    1 0
    خدا لعنت کنه کسایی که میخوان با جون جوان های کنکوری بازی کنند
  • جانم فدای مردم سرزمینم IR ۱۵:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۹
    0 0
    کاش مسئولین از خواب بیدار میشدن واقعا چه به سر مردم داره میاد تو خرداد یکم بهتر شده بود ،ولی متاسفانه محدودیت ها که برداشته شد،دوباره روز از نو روزی از نو آخه چرا کسی بفکر نیست حالاهم اصرار پشت اصرار که کنکور برگزار شه و و و واقعا یکم بفکر کادر درمان بدبختا باشیم این همه زحمت میکشن اونوقت ما و مسئولین داریم زحماتشون را به باد میدیم مردم عزیز ما خودمون بفکر خودمون باشیم خواهش میکنم بفکر خودتون باشید حتما حتما ماسک بزنید الان شرایط کشورمون از اسفند و فروردین بدتر شده... خواهشا ماسک ماسک ماسک فراموش نشه ممنون از همگی
  • علی IR ۱۵:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۹
    0 0
    کنکور باید لغو شود دانش آموزان تاوان بی خیالی وزارتین بهداشت و علوم را نمی دهند ما کنکور نمی دهیم چون جان عزیزانمان را دوست داریم
  • IR ۱۷:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۹
    0 0
    تورو خدا کنکورو به عقب بندازییییییییییییید