نیازهای فرهنگی تبریز با نظر متخصصان بومی تعیین شود

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز گفت: نیازهای فرهنگی شهر تبریز باید توسط متخصصانی که در خصوص این شهر مطالعه داشته‌اند تعیین شود تا بهترین نتیجه از اجرای سند راهبردی توسعه فضاهای فرهنگی شهر تبریز را شاهد باشیم.

به گزارش ایمنا، شهرام دبیری در جلسه بررسی سند راهبردی توسعه فضاهای فرهنگی شهر تبریز، با طرح این سوال که نحوه اجرا برنامه‌های فرهنگی مقرر شده بر اساس این سند چگونه خواهد بود اظهار کرد: آیا میزان مشارکت دهی شهروندان در این برنامه‌ها، نحوه اجرای برنامه‌ها و همچنین توزیع عادلانه فضاهای فرهنگی در سطح شهر مدنظر قرار گرفته است؟

وی افزود: برای شفاف شدن این سند راهبردی نیازمند بررسی اصولی برنامه‌های مطرح شده هستیم و باید بودجه‌ای برای اجرا این سند تعیین شود.

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز تصریح کرد: نیازهای فرهنگی شهر تبریز باید توسط متخصصانی که در خصوص این شهر مطالعه داشته‌اند تعیین شود تا بهترین نتیجه از اجرای این سند را در زمینه توسعه فرهنگی شاهد باشیم.

وی تاکید کرد: بررسی آخرین وضعیت اجرای این طرح در تهران می‌تواند کمک بزرگی برای تصمیم گیری و رفع مشکلات احتمالی در خصوص سند راهبردی توسعه فرهنگی تبریز شود.

دبیری با پیشنهاد اینکه گروه مشخصی از متخصصان فرهنگی باید برای بررسی بیشتر به تهران مراجعه کنند اظهار داشت: عملیاتی شدن این برنامه در تهران و بررسی میزان موفقیت آن می‌تواند چراغ راهی برای شهرمان باشد.

کد خبر 436340

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.