۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۷
حذف زوائد بصری شهر فردیس

سرپرست خدمات شهری شهرداری فردیس با اشاره به اهمیت فضای بصری شهر برای مدیریت شهری، گفت: حذف زوائد بصری در دستور کار است.

به گزارش ایمنا، حشمت الله عزیزی اظهار کرد: ایجاد هویت اجتماعی و زیباسازی سیمای بصری شهری را از جمله اولویت‌های مدیریت شهری برشمرد و اظهار کرد: زیباسازی محیط شهری در جهت ارتقای کیفیت زندگی اجتماعی و فضاهای عمومی شهری از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی با بیان اینکه تلفیق هنر و فرهنگ و ارتقای کیفیت محیط شهری در نصب المان‌ها، مبلمان شهری، رنگ‌آمیزی دیوارها و دیوارنگاره‌ها در شهر فردیس مد نظر قرار دارد، افزود: استفاده از هنر در سیمای بصری شهر بر اساس باورها و فرهنگ مردم، ضمن انبساط خاطر شهروندان، ایجاد هویت اجتماعی شهری، تعلق خاطر و احساس مسئولیت را نسبت به محیط شهری در شهروندان ایجاد می‌کند.

سرپرست خدمات شهری شهرداری فردیس وجود قومیت‌های مختلف در شهر فردیس را ظرفیتی برای ایجاد تعلق خاطر شهروندان نسبت به شهر دانست و ادامه داد: از ظرفیت فرهنگ و هنر اقوام مختلف در زیباسازی شهر فردیس بهره خواهیم برد.

عزیزی بر ارتقای کیفیت مبلمان شهری در جهت افزایش رضایتمندی شهروندان تأکید کرد و گفت: زیباسازی سیمای بصری شهر فردیس از طریق پاکسازی ناهنجاری‌ها و زوائد بصری، بهره‌گیری از آثار هنری در فضاهای شهری و ایجاد و بهبود کیفیت المان‌ها و مبلمان شهری با بهره گیری از اصول و ارزش‌های فرهنگی در دستور کار است.

کد خبر 436325

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.