شرایط استقلال بهتر از قبل شده، آنها را جدی‌تر بگیرید

پانصد و هفدهمین شماره رسانه الکترونیک "فوتبال اصفهان" منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، "عملیات سبزها برای فاصله‌گیری از رتبه خطرناک"عنوان اصلی این روزنامه است که اشاره به جایگاه خطرناک ذوب آهن در منطقه سقوط جدول رده بندی دارد. ذوب‌آهن اصفهان در یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته بیست و هفتم، باید به مصاف نفت مسجدسلیمان برود، دیداری ۶ امتیازی که نتیجه آن برای هر دو تیم از اهمیت بالایی برخوردار بوده و از طرف دیگر، با توجه به نزدیکی امتیازات تیم‌های قعرنشین برای تیم‌های گل‌گهر، سایپا، پیکان و شاهین بوشهر نیز نتیجه این مسابقه از اهمیت بالایی برخوردار است.

"شرایط آبی‌ها بهتر از قبل شده، آنها را جدی تر بگیرید" تیتر دیگری از این رسانه است که اختصاص به دیدار حساس سپاهان و استقلال دارد. استقلال در شرایطی مقابل سپاهان به میدان می‌رود که اکثر نفراتش آماده بازی حساس روز شنبه خواهند بود و سپاهان باید بیش از قبل آنها را جدی بگیرد. آنها از شرایط بحرانی پیش تا حدودی فاصله گرفته و حالا با برد مقابل پارس جنوبی، شرایط نسبتاً خوبی پیدا کرده و هم اکنون در رتبه دوم جدول رده بندی لیگ برتر قرار گرفته است.

"رسن می‌خواهد بماند" عنوان پایانی صفحه اول این روزنامه است که به صحبت‌های اخیر بشار رسن پرداخته است. هافبک عراقی پرسپولیس با اعلام خبر ماندنش در این تیم به شایعات پایان داد. بدین ترتیب شایعات در مورد رسن و جدایی او از پرسپولیس با این صحبت‌های او خاتمه یافته و با تمدید قراردادش ماجرای یکی از بازیکنانی که قراردادش در پایان فصل با باشگاه خود تمام می‌شود، حل و فصل شد.

برای مشاهده تمامی صفحه‌های روزنامه فوتبال به وقت اصفهان، اینجا را کلیک کنید.

کد خبر 436324

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.