حادثه انفجار در رشت ۲ مصدوم داشت+عکس

سرپرست سازمان آتش نشانی شهرداری رشت از انفجار سلیندر گاز در یک واحد مسکونی در این شهر خبرداد و گفت: در این حادثه دو نفر مصدوم شدند.

شهرام مؤمنی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: حادثه انفجار در خیابان معلولین رشت، عصر چهارشنبه _۸ مردادماه_ به سازمان آتش نشانی رشت اطلاع داده شد.

وی افزود: بلافاصله ۲۱ آتش نشان به همراه هشت دستگاه خودروی اطفایی به محل حادثه اعزام شدند و با آتش حاصل از وقوع انفجار در یک باب منزل مسکونی مواجه شدند.

سرپرست سازمان آتش نشانی شهرداری رشت عنوان کرد: در این حادثه انفجار ناگهانی سیلندر ۱۱ کیلویی گاز در حین ایزوگام ساختمان توسط مالک آن، باعث مصدومیت و سوختگی شدید زن و شوهر جوان شد.

وی اضافه کرد: در حال حاضر مصدومان در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان ولایت رشت تحت درمان هستند.

مؤمنی، افزود: در این حادثه آتش سوزی، شدت انفجار سلیندر گاز به حدی بود، که باعث تخریب بخش‌هایی از منزل مسکونی شد.و آتش نشانان نسبت به مهار آتش سوزی و ایمن سازی محل حادثه اقدام کردند.

سرپرست سازمان آتش نشانی شهرداری رشت در پایان با انتقاد از تجمع بیش از حد مردم در حین انجام عملیات نیروهای امدادی در محل حادثه، به شهروندان توصیه کرد؛ در زمان وقوع آتش سوزی با پرهیز از تجمع در محل حادثه، با مأموران آتش نشانی و نیروهای امدادی همکاری لازم را داشته باشند.

به گزارش ایمنا، سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی رشت با تعداد ۳۸۰ نیروی آتش‌نشان و ۷۶ دستگاه خودروی سبک، نیمه‌سنگین و سنگین در ۱۴ ایستگاه فعالیت می‌کند.

کد خبر 436321

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.