مسابقه «علاوه تر» مهمان خانه یزدی ها می شود

رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد از تولید و پخش مسابقه شاد «علاوه تر» در ایام عید قربان تا غدیر در فضای مجازی خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عباس ملازینلی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه برنامه‌هایی شاد و متنوعی را برای اعیاد قربان و غدیر تدارک دیده‌ایم، اظهار کرد: یکی از برنامه‌های جذاب با محتوای آموزشی و سرگرم کننده که برای این ایام در نظر گرفتیم مسابقه‌ای با عنوان «علاوه تر» است که مراحل پایانی تولید را پشت می‌گذراند.

وی افزود: این مسابقه در قالب هشت گروه پنج نفره شامل چهار نفر اعضای یک خانواده و یک نفر از هنرمندان مطرح یزدی به عنوان مربی برگزار می‌شود.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد تاکید کرد: مسابقه علاوه تر در فضای مجازی در ایام عید قربان تا غدیر پخش خواهد شد که ساعت پخش آن به زودی اطلاع رسانی می‌شود.

وی تصریح کرد: این برنامه در طبقه یازدهم برج آسمان در حال فیلمبرداری است که تا مراحل نیمه نهایی و فینال پیشرفت کار داشته است.

ملازینلی احتمال خاطرنشان کرد: در تولید این برنامه تمامی استانداردهای برنامه‌های تلویزیونی رعایت شده و امیدواریم با تعاملی که بین سازمان فرهنگی و صدا و سیمای مرکز یزد وجود دارد بتوانیم شاهد پخش این مسابقه در سیمای مرکز یزد نیز باشیم.

وی بهره مندی از مشارکت رسانه‌ها و صفحات و کانال‌های پرطرفدار شبکه‌های اجتماعی را از مهمترین روش‌های ترغیب مردم برای دیدن برنامه‌ها عنوان کرد و افزود: برای ساخت و تولید این برنامه ۴۰ میلیون تومان هزینه شده است.

کد خبر 436320

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.