اجرای سیستم پیشرفته آبیاری فضای سبز در بهارستان

مدیر عامل شرکت عمران بهارستان گفت: در آستانه‌ سالروز آغاز سکونت در شهر جدید بهارستان، سیستم پیشرفته آبیاری فضای سبز توسط شرکت عمران اجرا شد.

محمدرضا احمدی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در آستانه عید سعید غدیر خم و سالروز آغاز سکونت در این شهر جدید پس از سه دهه، با هدف جلوگیری از هدر رفت آب و حذف روش‌های آبیاری قدیمی تانکری، عملیات اجرایی لوله‌کشی آبیاری فضاهای سبز در مراکز همسایگی محلات گلبهار، آرمان و نوروز با اختصاص اعتباری بالغ بر دو میلیارد تومان توسط کارشناسان شرکت عمران آغاز شد.

وی تصریح کرد: در فاز نخست، این سیستم آبیاری در سه بلوک از شهر بهارستان در پهنه‌ای به وسعت ۷۰۰ هزار مترمربع با روش حفاری کاتر شیار عمیق انجام خواهد شد که باعث می‌شود آسفالت کمتری آسیب ببیند.

مدیرعامل شرکت عمران بهارستان افزود: بر اساس برنامه‌ریزی شرکت عمران تا پایان سال جاری بیش از ٩٠ درصد محلات بهارستان به این سیستم آبیاری مجهز و تحویل شهرداری خواهد شد.

احمدی ادامه داد: مدیران و کارشناسان فنی اجرایی شرکت عمران معتقدند بهره‌وری بهینه منابع آب، دستیابی به فضای سبز سرزنده و صرفه جویی در هزینه‌های نگهداری فضای سبز از مهم‌ترین محاسن این سیستم آبیاری است.

وی گفت: امیدواریم ارتقای سیستم آبیاری فضای سبز بهارستان زمینه ایجاد محیط زندگی زیباتر را فراهم کرده و رضایت خاطر شهروندان بهارستانی را در پی داشته باشد.

کد خبر 436298

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ... IR ۱۶:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۱
    0 0
    احسنت به چنین مدیری خسته نباشید آقای احمدی