تاسیسات فرسوده جان شهروندان مشهد را تهدید می‌کند

عضو شورای شهر مشهد گفت: تا چه زمانی باید تاسیسات فرسوده را روتوش کرد و کار اساسی نکرد؟ آیا این بازی با جان مردم نیست؟

به گزارش خبرنگار ایمنا، بتول گندمی در صفحه اینستاگرام خود با اشاره به حادثه فرونشست زمین در خیابان دانش مشهد، نوشت: "این چندمین باری است که شاهد فرونشست خیابان در چهارراه دانش و خیابان امام رضا (ع) مشهد هستیم، درست در وسط چهارراه و مسیر عبور اتوبوس‌های بی آر تی.

اگر این فرونشست در زمان عبور و مرور اتوبوس‌ها رخ می‌داد و حادثه‌ای برای یک شهروند رخ می‌داد آیا امکان پاسخگویی به مردم وجود داشت؟

تا چه زمانی باید تأسیسات فرسوده را روتوش کرد و کار اساسی نکرد؟ آیا این بازی با جان مردم نیست؟ حتماً باید حادثه‌ای رخ دهد تا همه به وظایف خود عمل نمایند؟

به عنوان نماینده مردم از تمامی دستگاه‌های خدماتی و مدیریت شهری درخواست می‌کنم با حساسیت و عزمی واحد راهکار اساسی که قانون نیز مشخص کرده را اجرایی نمائید قبل از وقوع یک حادثه و یا یک رخداد ناگوار."

به گزارش ایمنا؛ چهارراه دانش در محدوده خیابان امام رضا (ع) و نزدیک حرم مطهر رضوی است و به دلیل این حادثه سرویس دهی خطوط اتوبوسرانی بی آر تی در این محدوده تا ایمن‌سازی محل متوقف شده است؛ گفته می‌شود در مرکز این چهارراه کانال‌های آب زیرسطحی وجود دارد و طبق بررسی‌های اولیه نشت آب از لوله علت این فرونشست بوده است.

کد خبر 436293

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.