روزنامه‌های ورزشی ۹ مرداد؛ بیماری به موقع ژنرال!

"خراسان ورزشی" در عنوانی عجیب حمله عصبی سرمربی طلایی پوشان را "بیماری به موقع" خواند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عناوین روزنامه‌های ورزشی صبح امروز -پنجشنبه ۹ مرداد- را در بسته خبری روزنامه‌های ورزشی ایمنا بخوانید؛

"خبرورزشی" با عنوان "استقلال با ارنج استراماچونی مقابل سپاهان" به بررسی برنامه‌های فرهاد مجیدی برای دیدار سرنوشت ساز مقابل سپاهان پرداخت، مصافی حساس که به دید این روزنامه مجیدی با برنامه‌های استراماچونی سعی در شکست قلعه نویی دارد.

"گل" با عنوان"لیست قرمز پرسپولیس" به وضعیت چهار ستاره پرسپولیس پرداخت که به راحتی می‌توانند از پرسپولیس جدا شوند بازیکنانی شامل ترابی، بشار رسن، علیپور و خلیل زاده که جدایی هر کدام از آنها می‌تواند مشکلات زیادی را برای پرسپولیس ایجاد کند.

"فرهیختگان ورزشی" با عنوان "برانکو آخرین پیشنهاد را هم نپذیرفت هنوز با کالدرون توافق نشده است" به آخرین وضعیت شکایات پرسپولیس پرداخت، جایی که می‌تواند شکایات دو مربی سابق سرخ‌ها مشکلات زیادی را برای آنها ایجاد کند.

"خراسان ورزشی" با عنوان "بیماری به موقع ژنرال" به خانه نشینی قلعه نویی در آستانه مصاف بزرگ با استقلال پرداخت، البته که این خانه نشینی منوط به گوش دادن قلعه نویی به پزشکان است.

"ایران ورزشی" با عنوان"می‌خواهم آقای گل شوم" به اظهارات شیخ دیاباته مهاجم مالیایی استقلال پرداخت، کسی که تا به اینجای فصل نیز بهترین گلزن استقلال بوده است و تنها یک گل با صدر جدول گلزنان اختلاف دارد.

"هواداران پرسپولیس" با عنوان"می‌توانیم در آسیا هم روی سکو برویم" به اظهارات کمال کامیابی نیا پرداخت، کسی که معتقد است پرسپولیس شانس خوبی برای رتبه آوری در آسیا دارد این در حالی است که پرسپولیس در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا وضعیت خوبی ندارد.

"صدای سپاهان" با عنوان "با پیروزی بر استقلال شرایطمان خیلی بهتر می‌شود" به اظهارات سروش رفیعی هافبک خلاق طلایی پوشان پرداخت، کسی که می‌تواند نقش مؤثری را نیز در بازی سپاهان با استقلال بازی کند.

کد خبر 436286

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.