تمهیدات اتوبوسرانی قرچک برای مقابله با کرونا

شهردار قرچک گفت: در صورتی که مسافران کرایه خود را با استفاده از کارت پرداخت کنند، به جای ۲۶ هزار ریال کرایه اتوبوس ۲۲ هزار و ۶۸۰ ریال و به جای کرایه ۲۹ هزار ریالی مینی‌بوس، ۲۵ هزار و ۲۰۰ ریال پرداخت می‌کنند.

به گزارش ایمنا، محسن خرمی شریف اظهار کرد: بر اساس پیشنهاد سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری و تصویب در شورای اسلامی و شورای ترافیک شهرستان، نرخ جدید اتوبوس و مینی‌بوس در خط قرچک به متروی جوانمرد قصاب اعلام و از امروز اجرایی می‌شود.

وی افزود: نرخ کرایه اتوبوس در این خط به صورت نقدی ۲۶ هزار ریال و نرخ کرایه مینی‌بوس ۲۹ هزار ریال تعیین شده است.

شهردار قرچک با اشاره به آغاز به کار سیستم پرداخت الکترونیک کرایه در اتوبوسرانی قرچک گفت: با توجه به شرایط ویژه شیوع ویروس کرونا، از شهروندان و مسافران درخواست می‌شود که کرایه خود را با استفاده از این سیستم پرداخت کنند.

خرمی‌شریف افزود: طرح پرداخت کرایه اتوبوس‌به صورت طرح مشترک با کارت بلیت‌های مترو و اتوبوس‌های BRT شهرداری تهران اجرا شده و از این پس شهروندان می‌توانند با استفاده از کارت الکترونیک، کرایه خود را بدون پرداخت وجه نقد در خط قرچک به متروی جوانمرد قصاب پرداخت کنند.

وی اظهار کرد: در صورتی که مسافران کرایه خود را با استفاده از کارت پرداخت کنند، به جای ۲۶ هزار ریال کرایه اتوبوس ۲۲ هزار و ۶۸۰ ریال و به جای کرایه ۲۹ هزار ریالی مینی‌بوس، ۲۵ هزار و ۲۰۰ ریال پرداخت می‌کنند.

شهردار قرچک تصریح کرد: شهرداری قرچک به منظور خرید و شارژ کارت بلیت، کیوسک‌هایی را در جنب پل هوایی پاساژ مهدی (عج)، جنب مسجد جامع، روبروی اداره برق، ایستگاه اول زیباشهر، باقرآباد، نبش خیابان صالح‌آباد، کیوسک کلاسیک و میدان پوئینک مستقر کرده است.

خرمی‌شریف افزود: شهروندان با استفاده از این کارت می‌توانند از شبکه مترو و اتوبوس‌های بی آر تی تهران نیز استفاده کنند.

به گزارش ایمنا، قرچک با ۲۷۰ هزار نفر جمعیت در ۳۰ کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.

منبع: ایرنا

کد خبر 436280

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • فاطمه IR ۰۸:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۰
    0 0
    با سلام. اینجانب به عنوان شهروند شهر قرچک به اطلاع شما می‌رسانم که متاسفانه هنوز سیستم کارت بلیت در واحدهای اتوبوسرانی راه‌اندازی نشده. با اینکه دستگاه‌های کارت بلیت از اسفند ماه سال گذشته در اتوبوس‌ها جاگذاری شد ولی در حال حاضر همه اتوبوسها مبلغ 2500 تومان کرایه را به صورت نقدی دریافت می‌کنند.