دستگیری ۲ عضو شورای شهر ساری تایید شد

رئیس کل دادگستری مازندران دستگیری دو عضو شورای شهر ساری را تایید کرد و آن را مرتبط با پرونده اختلاس و تضییع حقوق عمومی در شهرداری ساری دانست.

به گزارش ایمنا، حجت الاسلام محمد صادق اکبری عصر روز چهارشنبه در حاشیه جلسه شورای حفظ حقوق بیت المال مازندران به خبرنگاران گفت: پرونده اختلاس و تضییع حقوق عمومی شهرداری ساری با همکاری دادستانی و اداره کل اطلاعات استان در حال تکمیل شدن است و تا کنون تعدادی از مدیران سابق و فعلی شهرداری به علاوه ۲ تن از اعضای اصلی شورای شهر ساری دستگیر شدند.

وی افزود: بر اساس اظهارات متهمان در بازجویی‌ها مختلف که همچنان به عنوان تحقیقات ادامه دارد و در حال انجام است، ممکن است افراد بیشتری از کارکنان شهرداری دستگیر و تعداد آنان اضافه شود.

اکبری با بیان اینکه همزمان شرایط برای برگزاری دادگاه ویژه رسیدگی به جرایم مفسدان اقتصادی استان مازندران در ساری در حال فراهم شدن است، گفت: اگر این پرونده در این دادگاه ویژه مورد بررسی قرار بگیرد طبق دستوالعمل جدید قوه قضائیه در انتشار اسامی، برگزاری علنی و در نهایت رسانه‌ای شدن محتوای جلسه مانعی وجود ندارد.

رییس کل دادگستری مازندران همچنین در پاسخ به پرسشی در باره دستگیری مدیر آرامستان شهرداری ساری نیز گفت: مدیر این سازمان با همکاری اطلاعات سپاه به اتهام تسهیل مال از طریق نامشروع وگران فروشی قبر در آرامستان دستگیر شده است.

منبع: ایرنا

کد خبر 436243

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.