رییس سازمان هنری و امور سینمایی دفاع مقدس منصوب شد

رییس ستادکل نیروهای مسلح با صدور حکمی «سرهنگ محمود سزاوار» را به عنوان رییس سازمان هنری و امور سینمایی دفاع مقدس منصوب کرد.

به گزارش ایمنا، بنا به پیشنهاد رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و با صدور حکمی از سوی سرلشکر پاسدار محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، سرهنگ محمود سزاوار به عنوان رئیس سازمان هنری و امور سینمایی دفاع مقدس منصوب شد.

در حکم رئیس ستاد کل نیروهای مسلح خطاب به سرهنگ محمود سزاوار آمده است: بنا به پیشنهاد رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و نظر به تعهد، شایستگی و تجارب ارزشمند جنابعالی، به موجب این حکم شما را به سمت «رئیس سازمان هنری و امور سینمایی دفاع مقدس» آن بنیاد منصوب می‌کنم.

باقری در این حکم تصریح کرد: امید است با اتکال به خداوند متعال و توجه دقیق به موازین شرع مقدس اسلام و پیروی از منویات و تدابیر ولی امر مسلمین و فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای عزیز (مدظله العالی) و با بهره‌گیری از آموزه‌های ارزشمند انقلاب اسلامی به ویژه هشت سال دفاع مقدس، مدیریت جهادی و عمل انقلابی نسبت به وظایف محوله اقدام کنید. توفیق روزافزون شما را از درگاه ایزد منان خواستارم.

کد خبر 436205

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.