۸۰۰ راننده برای نوسازی تاکسی های شهری ارومیه ثبت نام کرده اند

رئیس اداره نظارت بر تاکسیرانی، حمل و نقل و کالای شهرداری ارومیه گفت: ۸۰۰ راننده برای نوسازی خودروی تاکسی در ارومیه ثبت نام کرده اند.

به گزارش ایمنا، توحید روان بخش با اشاره به ثبت نام ۸۰۰ راننده برای نوسازی تاکسی، بیان کرد: زمان دقیق نوسازی تاکسی در ارومیه مشخص نیست.

وی تصریح کرد: نوسانات قیمت خودرو سبب شده که سیاست شرکت ایران‌خودرو برای درآمدزایی و کسب سود اجازه واگذاری خودرو پیش از افزایش قیمت تاکسی‌های نو را نمی‌دهد.

رئیس اداره نظارت بر تاکسیرانی، حمل و نقل و کالای شهرداری ارومیه با بیان اینکه برخی از رانندگان پیش از گران شدن تاکسی اقدام به ثبت نام کرده‌اند، گفت: هزینه نوسازی در گذشته توسط رانندگان پرداخت شده و هم اکنون شرکت ایران‌خودرو وظیفه دارد که با نرخ گذشته اقدام به فروش محصول خود کند.

روان بخش افزود: شرکت‌های خودروسازی اگر علاقه‌مند به واگذاری خودرو باشند، نه تنها خودروهای مورد نیاز سطح شهرستان بلکه استان را نیز می‌توانند تأمین کنند.

وی اضافه کرد: متأسفانه جور تفاوت نرخ در بازار، گرانی دلار و بی‌ثباتی قیمت را باید رانندگان و مسافران متحمل شوند.

رئیس اداره نظارت بر تاکسیرانی، حمل و نقل و کالای شهرداری ارومیه خاطر نشان کرد: در حال حاضر بیش از ۸۰۰ نفر در سطح شهر ارومیه برای نوسازی تاکسی خود ثبت نام کرده‌اند که با بدقولی‌های خودرو سازان هنوز این نوسازی صورت نگرفته است.

کد خبر 436201

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.