بهره‌برداری از فاز نخست مسیر ویژه دوچرخه در مشهد

مدیر عامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد گفت: مسیر ویژه دوچرخه خیابان ملاصدرای مشهد تا پاییز امسال احداث و مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

هادی عطار زاده طوسی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: طول مسیر خیابان ملاصدرا حدفاصل خیابان کوه سنگی تا خیابان احمدآباد حدود یک‌هزار متر است که بهسازی پیاده رو و مسیر دوچرخه در آن احداث می‌شود.

مدیر عامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد تصریح کرد: در فاز نخست پروژه اجرای مسیر دوچرخه ۲۰۰ متر اجرا خواهد شد و مابقی در سال آینده احداث می‌شود.

وی ادامه داد: ایجاد مسیر ویژه دوچرخه خیابان ملاصدرای مشهد در مرحله تصویب طرح است تا از اواسط مردادماه سال‌جاری آغاز و در پاییز به بهره‌برداری برسد.

عطارزاده طوسی خاطرنشان کرد: اجرای این پروژه در بلوار ملاصدرا به دلیل وجود پیاده رو و مسیر دوچرخه در خیابان احمدآباد و کوه سنگی پیوستگی ایجاد خواهد شد و با توجه به اختلاف ارتفاع که در حال حاضر در پیاده‌روها وجود دارد، مناسب‌سازی برای افراد دارای معلولیت و توان یابان نیز انجام خواهد شد.

وی از اجرای مسیر ویژه دوچرخه در خیابان طبرسی شمالی خبر داد و گفت: در این خیابان حدفاصل میدان فجر تا طبرسی ۴۳ مسیر ویژه دوچرخه احداث خواهد شد.

مدیر عامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد تصریح کرد: طرح تهیه شده شامل خیابان طبرسی یک تا ۱۷ بوده که در حال حاضر پروژه از خیابان طبرسی یک تا ۱۳ در حال انجام است و تا پاییز به بهره برداری خواهد رسید.

وی با بیان اینکه مابقی این پروژه در سال آینده انجام خواهد شد، تاکید کرد: کل مسیر پیش بینی شده هزار و ۴۰۰ متر است که امسال یک‌هزار متر آن انجام می‌شود.

کد خبر 436189

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.