قرنطینه خانگی مهاجم رئال به دلیل ابتلا به کرونا

به‌تازگی ماریانو نیز به ویروس کرونا مبتلا شده و به همین خاطر این مهاجم باید تا زمان بهبودی خود در قرنطینه خانگی بماند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از آ اس، ویروس کرونا این بار گریبانگیر مهاجم رئال مادرید شد و تست ماریانو دیاز نیز مثبت اعلام شد. حالا این بازیکن باید در قرنطینه خانگی بماند و تنها زمانی می‌تواند به تمرینات تیمش بازگردد که دو تست متوالی او منفی شود.

با توجه به ابتلای ماریانو به کرونا، به‌این‌ترتیب او بازی برابر منچسترسیتی در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا را از دست می‌دهد و زیدان باید مهاجم دیگری را جایگزین این بازیکن کند.

روز گذشته بود که بازیکنان و اعضای باشگاه رئال مادرید تست PCR برای بررسی احتمال ابتلا به ویروس کرونا دادند. پس از پایان رقابت‌های لالیگا، اعضای این باشگاه تعطیلات چندروزه را پشت سر گذاشتند که طی آن، باشگاه مادریدی رفت‌وآمد های اعضایش را کنترل نمی‌کرد. به همین دلیل نیز ماریانو دیاز به کرونا مبتلا شد.

البته سایر بازیکنان و اعضای تیم رئال مادرید نیز تست کرونا داده‌اند که تا این لحظه ابتلای هیچ‌کدام از آن‌ها به غیر از ماریانو اعلام نشده است. باوجود این‌ باشگاه مادریدی باید شرایط دیگر بازیکنانش را بررسی کند چراکه ممکن است ماریانو، ویروس کرونا را به تعدادی از هم‌تیمی‌هایش انتقال داده باشد.

کد خبر 436187

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.