کنته: انتظارات از اینتر با حضور من بالاتر رفته است

سرمربی تیم اینتر پس از پیروزی برابر ناپولی از افزایش سطح تیمش و انتظارات از نراتزوری گفته است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از پایگاه خبری فوتبال ایتالیا، آنتونیو کنته سرمربی تیم اینتر پس از پیروزی تیمش برابر ناپولی گفت: با تیم قدرتمندی بازی داشتیم و پیش از این هم گفته‌ام که ناپولی تنها تیمی بوده است که در سال‌های اخیر توانسته یوونتوس را به دردسر بیندازد.

وی افزود: فکر می‌کنم عملکرد اینتر خوب و قابل‌ تمجید بوده چرا که در شرایط سختی قرار داشته‌ایم، اما موفق شدیم به خوبی بسیاری از بازی‌ها را به‌پایان برسانیم. درست است که قهرمان اسکودتو نشده‌ایم ولی کسب عنوان دومی در سری آ هم موفقیت قابل‌توجهی است.

کنته راجع به عملکرد کلی تیمش خاطرنشان کرد: کاملاً احساس می‌کنم که پس از حضور من در اینتر سطح این تیم بالاتر رفته است و از زوایای بسیاری رشد کرده‌ایم. ممکن است برخی مردم احساس کنند که من دست به هر موقعیتی بزنم، طلا می‌شود، اما این مسئله همیشه ثابت نیست.

سرمربی تیم اینتر در پایان افزود: من هم ممکن است مرتکب اشتباهاتی بشوم، اما مسئله این است که همیشه تلاش می‌کنم تا بهترین نتیجه را بگیرم و همیشه ذوق و اشتیاق خود را برای پیروزی دارم. باید همه متوجه باشند که من و تیمم به تنهایی نمایانگر تاریخ اینتر نیستیم و تنها بیانگر بخشی از آن هستیم.

کد خبر 436174

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.