بنزما: همیشه به کسب توپ طلا فکر می‌کنم

مهاجم فرانسوی رئال مادرید از امیدواری‌اش برای کسب توپ طلا و انتخاب شدن به‌عنوان بهترین بازیکن جهان گفته است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از گل، کریم بنزما مهاجم تیم رئال مادرید که در طی سال‌های اخیر یکی از مهمترین ارکان اصلی این تیم در پیکان خط حمله این تیم شده و حتی طی فصل اخیر نیز عملکرد او تأثیر بسزایی در قهرمانی رئال در رقابت‌های لالیگا داشت.

وی در رابطه با تمایل زیادش برای کسب عنوان توپ طلا اظهار کرد: همیشه به بردن توپ طلا فکر می‌کنم و این آرزوی من از بچگی است. اما خب این مسئله باعث نمی‌شود که تمرکز من به هم بخورد.

بنزما افزود: این طور نیست که عقده خاصی نسبت به کسب این جایزه داشته باشم، اما مسئله این است که به‌عنوان یک بازیکن حرفه‌ای شما همیشه به کسب این جایزه فکر می‌کنید.

مهاجم فرانسوی رئال مادرید در ادامه به تمجید از عملکرد هم تیمی‌های خود پرداخت: فکر می‌کنم راموس نیز شایسته کسب این عنوان باشد. او و واران قوی‌ترین مدافعانی هستند که در برابر آن‌ها بازی کرده‌ام و هر روز در تمرینات مواجهه سختی با آن‌ها دارم.

وی در پایان صحبت‌هایش راجع به همراهی نکردن تیم ملی کشورش در رقابت‌های جام جهانی و عدم کسب عنوان قهرمانی با این تیم گفت: به‌هیچ‌عنوان افسوس نمی‌خورم. اینطور نیست که بخواهم قهرمانی‌ام در لیگ قهرمانان با رئال را با قهرمانی در جهان در یک سطح قرار دهم یا معاوضه کنم. قهرمانی با رئال افتخار بزرگی است که خوشحالم آن را کسب کرده‌ام.

اگرچه اعلام شده است که در سال جاری، مراسم توپ طلا برگزار نخواهد شد و درواقع هیچ بازیکنی این جایزه را به‌دست نمی‌آورد، اما کریم بنزما در کنار بسیاری دیگر از بازیکنان سطح اول دنیا، هنوز هم آرزوی کسب این عنوان را دارند.

کد خبر 436173

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.