برخورد قانونی با تخلفات ذبح دام/فعالیت ۱۵ اکیپ ویژه در شهر اصفهان

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان گفت: به مناسبت عید قربان ذبح دام فقط در کشتارگاه‌های مجاز بلامانع است و با افرادی که در این روز اقدام به فروش دام زنده یا کشتار دام در سطح شهر کنند، برخورد قانونی می‌شود.

حسن محمدحسینی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با توجه به تصمیمات ستاد کرونا به مناسبت عید قربان دام تنها در کشتارگاه‌های تحت نظر اداره کل دامپزشکی کشتار می‌شود و در هر محلی غیر از کشتارگاه‌های مجاز ممنوع است.

وی افزود: با توجه به فرارسیدن عید سعید قربان و ممنوع بودن ذبح دام در سطح شهر ۱۵ گشت ویژه رفع تخلفات شهری در این روز فعال خواهد شد.

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان تاکید کرد: چنانچه در روز عید قربان افرادی در سطح شهر اقدام به فروش دام زنده یا کشتار دام در محل‌های غیرمجاز کنند، نیروهای پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری برخوردهای قانونی را انجام خواهند داد.

وی خاطرنشان کرد: امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا و لزوم حفظ سلامت و بهداشت شهروندان، دام تنها در کشتارگاه‌های تحت نظر اداره کل دامپزشکی ذبح می‌شود و از هرگونه عرضه و ذبح دام در شهر جلوگیری می‌شود.

کد خبر 436165

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.