۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۶
آسفالت ۷۵ درصد از معابر کاشمر

شهردار کاشمر گفت: امسال با قیری که برای ۵۰۰ هزار مترمربع خریداری شده ۷۵ درصد شهر روکش آسفالت می‌شود.

به گزارش ایمنا، جعفر سلیمانی اظهار کرد: اگرچه شهرهای بالای ۵۰ هزار نفر از قیرهای یارانه‌ای محروم شدند، اما با همکاری شورای شهر توانستیم، دو هزار تن قیر ارزان خریداری کنیم که ۵۰۰ تن آن به کاشمر حمل شده و اکنون شاهد رشد تقریباً دو و نیم برابری قیمت قیر هستیم.

وی ادامه داد: به‌زودی پروژه آسفالت معابر در سطح شهر شروع می‌شود و ۴۰ معبر سطح شهر کاشمر در نوبت آسفالت و کف سازی هستند که ۱۵ معبر مشارکتی است و شهرک نیمه‌صنعتی نیز امسال در مدار آسفالت قرار گرفته است.

شهردار کاشمر از به بهره برداری رسیدن ۷۰۰ متر از کانال‌های هدایت آب‌های سطحی در چهار ماه اخیر خبر داد و افزود: کندی در اجرای کانال‌ها به این دلیل است که در حمل بتن، وابسته به بخش خصوصی هستیم و مجبوریم از اتو میکسرهای بخش خصوصی استفاده کنیم که آنها پس از تعطیلی کار خودشان در اولویت دوم و سوم برای ما کار انجام می‌دهند.

سلیمانی افزود: ثروتمندترین شهرداری را به میراث می‌گذاریم تا اکنون یکصد قطعه زمین و ۴۰ هزار متر اراضی داخل بافت شهری تملک شده که بیشتر به‌عنوان پارک محله هستند و ارزش بالایی دارند. نگاه ما، نگاه محله محوری بوده و در مناطق مختلف در حد امکان، املاکی تملک کرده‌ایم و برای توسعه پایدار و ایجاد تنفس برای محلات شهری اقدام کرده‌ایم.

وی اضافه کرد: برای تدارک امکانات در شمال و جنوب شهر ۱۰ باب سالن ورزشی پیش‌بینی‌شده که پنج سالن ورزشی در این دوره از شورای شهر به اتمام می‌رسد.

منبع: ایرنا

کد خبر 436150

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.