تمام پروژه‌های شهری اصفهان شناسنامه‌دار است

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: با توجه به نظر مشاوران و نیاز ضروری مردم هر محله و منطقه پروژه‌های شهری اولویت بندی می‌شوند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پورمحمد شریعتی نیا در برنامه زنده رادیویی صدای شهر با بیان اینکه هماهنگی و همدلی بالای مدیریت شهری باعث دو برابر شدن بودجه شهرداری نسبت به سه سال گذشته شده، اظهار کرد: با توجه به نظر مشاوران و نیاز ضروری مردم هر محله و منطقه پروژه‌های شهری اولویت بندی می‌شوند.

وی افزود: هم‌اکنون ۸۲ پروژه شاخص شهری، یک هزار و ۱۴۶ پروژه منطقه‌ای-محله‌ای و ۲۱ پروژه شاخص منطقه‌ای در اصفهان درحال اجراست.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: از میان پروژه‌های شهری، یک هزار و ۳۷۴ پروژه در مناطق ،۶۱ پروژه در ستاد مرکزی شهرداری و ۱۳۷ پروژه مربوط به سازمان‌ها می‌شود.

وی با بیان اینکه پروژه‌های شهر با هدف زیست‌پذیرتر شدن اصفهان دنبال می‌شود، ادامه داد: بازگشایی گلوگاه‌ها و اجرای رینگ چهارم ترافیکی از پروژه‌های اولویت‌دار اصفهان بوده و از نظر زیست محیطی و ترافیکی دارای اهمیت است.

شریعتی‌نیا خاطرنشان کرد: مدیریت شهری برای افتتاح زودتر از موعد پروژه‌های پل شهید اردستانی و مجموعه پل‌های شهید سردار سلیمانی اهتمام جدی دارد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر تمام پروژه‌های شهری شناسنامه‌دار هستند، اضافه کرد: هرگاه ضرورتی احساس شود مهندسان و مشاوران استانی و کشوری فراخوانده شده و تاریخ شروع و پایان و پیوست‌های فرهنگی، زیست محیطی و ترافیکی پروژه‌ها را به صورت علمی بررسی می‌کنند.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با انتقاد از دولت به دلیل آنکه هیچ کمکی به پروژه‌های شهری نمی‌کند، خاطرنشان کرد: منابع مالی پروژه‌ها از درآمدهای شهر تأمین می‌شود که این درآمد از عوارض و ارزش افزوده پروژه‌های شهری به دست می‌آید.

وی اظهار کرد: با اجرای بسته تشویقی ساخت‌وساز در ابتدای سال جاری، سرمایه‌های سرگردان شهر جذب شد و برای اجرای پروژه توسعه خطوط BRT و مترو تخصیص اوراق مشارکت دنبال شده است.

کد خبر 436141

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.