روزنامه‌های ورزشی ۸ مرداد؛ الکس نوری جایگزین استراماچونی؟

در حالی که فرهاد مجیدی روی نیمکت استقلال روزهای خوبی را سپری نکرد، گویا در آخر فصل باید با استقلال خداحافظی کند و از الکساندر نوری به عنوان جانشین او یاد می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عناوین روزنامه‌های ورزشی صبح امروز -چهارشنبه ۸ مرداد- را در بسته خبری روزنامه‌های ورزشی ایمنا بخوانید؛

"خبرورزشی" با عنوان "به هر قیمتی شده باید سپاهان را ببریم " به اظهارات شیخ دیاباته مهاجم گلزن استقلال پرداخت، کسی که هواداران استقلال او را به عنوان یادگار استراماچونی در این تیم می‌دانند و احتمال خاصی برای این مهاجم قد بلند قائل هستند.

"گل" با عنوان"الکساندر نوری با تفکرات استرا به ایران می‌آید؟!" مدعی شد الکساندر نوری سرمربی ایرانی‌الاصل سابق هرتابرلین و وردربرمن آلمان اصلی‌ترین گزینه استقلال برای هدایت این تیم در فصل آینده است، کسی که می‌تواند ذهنیت‌های استراماچونی را به استقلال برگرداند.

"فرهیختگان ورزشی" با عنوان "افکار را سمت استرا نکشید فرهاد باید بماند" به اظهارات پرویز مظلومی پرداخت، کسی که معتقد است فرهاد مجیدی توانایی هدایت استقلال حداقل برای یک فصل دیگر را دارد.

"خراسان ورزشی" با عنوان "دو بی انضباطی و دو واکنش متفاوت از فرهاد" به واکنش‌های عجیب و متضاد فرهاد مجیدی نسبت به بی انضباطی دانشگر و اسماعیلی پرداخت، رفتارهایی که باعث شده است شایعات حول محور جدایی دانشگر از استقلال به اوج برسد.

"ایران ورزشی" با عنوان"این رکورد صد سال دست نخورده باقی خواهد ماند" به اظهارات یحیی گل محمدی در خصوص پوکر قهرمانی لیگ با پرسپولیس پرداخت، اتفاقی که برای اولین بار در فوتبال ایران رخ داد و گویا برای تکرار آن باید سال‌ها صبر کرد.

"هواداران پرسپولیس" با عنوان"گالیله پنداری مجری نادم" به عذرخواهی عجیب مجری صدا و سیما از پرسپولیسی‌ها پرداخت، عذرخواهی که نه تنها کار را بهتر نکرد بلکه این مجری با تشبیه خود به گالیله موج جدیدی از انتقادات را به خود دید.
"صدای سپاهان" با عنوان "مرگ و زندگی به وقت مرداد" به دیدار حساس سپاهان و استقلال در جام حذفی در روز ۲۰ مرداد پرداخت، جدالی که بی شک یک فینال تمام عیار بین تیم‌هایی است که بعد از ناکامی در لیگ به عنوان کسب یک قهرمانی هستند.

کد خبر 436089

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.