کشف جسد یک زن روی گاری در میدان قزوین

انهدام باند ۵ نفره سرقت خودروهای وانت، کشف جسد یک زن روی گاری در میدان قزوین، مرگ جوان فلاورجانی زیر آهن آلات، کشف جسد دختر بچه در رودخانه شوش، دستگیری سارق دوچرخه‌ها در قم، کشف جنازه جوان گرمساری روی تیر چراغ برق و کشف سرقت از کارت بانکی زن تهرانی را در بسته حوادث ایمنا بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، باند سارقان خودروی وانت در کرمان متلاشی شد و رئیس پلیس آگاهی کرمان در این زمینه گفت: در پی اعلام وقوع چندین فقره سرقت خودروی وانت در شهر کرمان موضوع در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت این پلیس قرار گرفت.

یدالله حسن‌پور افزود: در این زمینه با تلاش کارآگاهان و اقدامات فنی و اطلاعاتی یک متهم شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه در شهر کرمان دستگیر و برای تکمیل تحقیقات به پلیس آگاهی منتقل شد.

وی اضافه کرد: در روند تحقیقات پلیسی متهم به شش فقره سرقت خودرو و همدستی چهار متهم دیگر اعتراف کرد.

این مسئول انتظامی با اشاره به دستگیری چهار متهم دیگر و تحویل متهمان به مقام قضائی، تصریح کرد: بر اساس سوابق پرونده‌های موجود و بازسازی صحنه‌های سرقت اموال سرقتی تحویل مال باختگان شد.

راز جسد یک زن در میدان قزوین که روی گاری رها شده بود

پیدا شدن جسد یک زن روی گاری مرد افیونی سناریوی یک معمای جنایی را پیش روی مأموران پلیس آگاهی تهران قرار داد.

کارگران شهرداری که به رفتارهای مردی معتاد مشکوک بودند به سراغ وی رفتند و مرد معتاد با دیدن مأموران شهرداری گاری را رها کرده و پا به فرار گذاشته است.

کارگران شهرداری به سراغ جعبه پاره اجاق گاز که روی گاری بود، رفتند و وقتی این جعبه را از روی گاری برداشتند با جسد یک زن جوان ژولیده روبرو شدند و ماجرای پیدا شدن جسد زن به مأموران کلانتری ۱۱۵ رازی اطلاع داده شد.

بدین ترتیب تیمی از مأموران کلانتری رازی در محل حاضر شدند و در بررسی از جسد هیچ آثاری از خراشیدگی، درگیری، کبودی و خفگی و قتل وجود نداشت و تنها یک جفت کفش کتانی برای مرد معتاد بود که در محل جا گذاشته بود.

محمد جواد شفیعی از شعبه پنج دادسرای امور جنایی تهران در این مرحله دستور داد تا جسد زن جوان برای بررسی علت مرگ به پزشکی قانونی منتقل شود و جستجو برای دستگیری مرد معتاد ادامه دارد و تحقیقات برای شناسایی هویت زن جوان در میان زنان سابقه دار و پرونده‌های فقدانی در دستور کار مأموران پلیس آگاهی تهران قرار گرفته است.

کارگر جوان فلاورجانی زیر آهن‌آلات له شد

فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان ازمرگ کارگر ۳۶ ساله‌ای حین کار در شرکت تولیدی واقع در شهرک صنعتی "اشترجان" خبر داد و گفت: در پی گزارش مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک مورد حادثه حین کار منجر به فوت واقع در شهرک صنعتی "اشترجان" بلافاصله واحد گشت کلانتری ۱۶ به محل مورد نظر اعزام شد.

ایرج کاکاوند افزود: مأموران پس از حضور در محل مشاهده کردند، کارگر ۳۶ ساله‌ای حین کار در شرکتی بوده که قطعه آهن سنگینی از دپوی آهن آلات روی وی افتاده و جوان در دم فوت کرده است.

وی ادامه داد: با هماهنگی مرجع قضائی جسد متوفی برای اقدامات قانونی به پزشکی قانونی منتقل شد.

پیدا شدن جسد یاسمن چهار ساله در رودخانه شوش

جسد دختر چهار ساله‌ای که در رودخانه سد شاوور غرق شده بود، پیدا شد و بخشدار شاوور شوش در این زمینه گفت: جسد این دختر بچه بنام یاسمن منصوری بعد از حدود ۱۷ ساعت عملیات جست‌وجو در رودخانه پیدا شد.

غلامعلی مجدیان افزود: این دختر بچه هنگامی که برای بازی به کنار رودخانه رفت، به درون رودخانه سقوط کرد و پس از اطلاع از موضوع و سقوط این دختر در رودخانه بلافاصله تیم‌های امدادی و اهالی روستا برای یافتن جسد اقدام به جست‌وجو کردند و در نتیجه امدادگران پیکر بی جان دختر را در رودخانه شاوور پیدا کردند.

وی ادامه داد: پیکر قربانی به سردخانه شوش منتقل و برای بررسی بیشتر تحویل پزشک قانونی شد.

دستگیری سارق دوچرخه‌ها در قم

سارق حرفه‌ای معروف به دکتر در قم که اقدام به سرقت دوچرخه‌ها می‌کرد در دام پلیس افتاد و فرمانده انتظامی شهرستان قم در این زمینه گفت: متهم به ۱۰ فقره سرقت از مجتمع‌های مسکونی اعتراف کرده است.

مراد حسین جعفریان اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت دوچرخه از مجتمع‌های مسکونی در قم موضوع در دستور کار مأموران انتظامی شهرستان قم قرار گرفت.

وی گفت: تحقیقات ادامه داشت تا این که مأموران کلانتری ۲۲ پردیسان سارق حرفه‌ای دوچرخه معروف به دکتر را در این رابطه شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی استان در مخفیگاهش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان قم تصریح کرد: در تحقیقات از متهم، وی به ۱۰ فقره سرقت دوچرخه از مجتمع‌های مسکونی و فروش هر یک از آن‌ها به مبلغ کمتر از ۴۰۰ هزار تومان اعتراف کرد.

جعفریان گفت: در نهایت متهم به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شد.

مرگ جوان گرمساری روی تیر چراغ برق

یک جوان ۳۰ ساله هنگام انجام وظیفه به عنوان نیروی اداره برق شهرستان گرمسار بر اثر برق گرفتگی بالای تیر چراغ برق فوت کرد.

رئیس آتش نشانی گرمسار در این باره گفت: بلافاصله بعد از این حادثه دو دستگاه خودرو پیش رو و نجات دهنده آتش نشانی به محل مورد نظر اعزام شد.

عباس قندالی افزود: این حادثه برای یک نیروی شاغل در اداره برق گرمسار در بالای ارتفاع تیر چراغ برق در حین انجام وظیفه اتفاق افتاد و بلافاصله نیروی‌های آتش نشانی و امدادی پیکر وی را از بالای تیر چراغ برق به بیمارستان معتمدی گرمسار منتقل کردند تا کارهای احیا صورت گیرد، اما متوجه شدند این جوان جان خود را از دست داده بود.

سارق کارت بانکی زن تهرانی فرزندش بود

رئیس پلیس فتا پایتخت از شناسایی فرزندی خبر داد که برای خرید بازی‌های اینترنتی از حساب مادر خود ۶۰ میلیون ریال برداشت کرده بود.

داوود معظمی گودرزی گفت: خانمی ۴۰ ساله ساکن حوالی جنوب تهران با ارائه شکایتی از دادسرای مبارزه با جرایم رایانه‌ای به پلیس فتا مراجعه و اظهار کرد، مبلغ ۶۰ میلیون ریال از حساب وی برداشت شده است.

وی ادامه داد: به گفته شاکی این مبالغ از حساب پس انداز به دفعات مختلف برداشته شده است، در حالی که کارت بانکی در اختیار کسی نبوده و به امانت به کسی نیز تحویل نداده‌ است.

رئیس پلیس فتا افزود: بررسی موضوع در اختیار تیمی از مهندسان پلیس فتا قرار گرفت و کارآگاهان دریافتند که شاکی تا کنون خرید اینترنتی انجام نداده و کلیه خریدهای خود را به صورت مراجعه حضوری انجام می‌دهد.

وی تصریح کرد: در گام بعدی از تحقیقات پلیسی مشخص شد که تراکنش‌های پولی از گوشی هوشمند خود شاکی انجام شده است و احتمال کپی برداری از کارت‌های شاکی یا سرقت‌های اینترنتی ضعیف شد.

گودرزی با بیان این که مجدداً شاکی به پلیس فتا برای تحقیقات تکمیلی دعوت شد، گفت: در این مرحله مشخص شد که شاکی دارای فرزند نوجوان است که از شاکی خواسته شد که به همراه فرزند خود به پلیس فتا مراجعه کند، با حضور فرزند شاکی در پلیس فتا وی معترف شد، بدون اجازه پدر و مادر خود رمز دوم و رمز پویای کارت بانکی را فعال کرده و برای خرید بازی‌های آنلاین از حساب بانکی مادر خود مبالغی را برداشت کرده است.‌

کد خبر 436087

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.