سفارش تلفنی دام زنده برای عید قربان در اصفهان

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان گفت: به مناسبت عید سعید قربان، عرضه دام زنده به صورت ثبت سفارش تلفنی از طریق سامانه ۳۵۵۳ برای شهروندان مهیا شده است.

محمد مجیری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: امسال در عید سعید قربان به دلیل شیوع ویروس کرونا شرایط ویژه‌ای به لحاظ لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی حاکم است.

وی تصریح کرد: به منظور تامین رفاه حال شهروندان در تهیه دام زنده به مناسبت عید سعید قربان، سامانه تلفنی ۳۵۵۳ آماده ثبت سفارشات و عرضه دام زنده به شهروندان است.

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان تصریح کرد: روند سفارش غیرحضوری تماس با شماره تلفن سامانه ۳۵۵۳ است که پس از جوابگویی اپراتور بر اساس نوع سفارش شهروندان، دام مورد نظر متناسب با هزینه مربوطه، ثبت و پس از واریز وجه دام و هزینه کشتار، دام انتخاب و پس از ذبح به صورت بسته‌بندی تهیه و به آدرس سفارش دهنده ارسال می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: نظارت بر رعایت اصول بهداشتی در ذبح دام بر عهده سازمان دامپزشکی است و برای حصول اطمینان از رعایت قوانین و نرخ مصوب دام، سرکشی و نظارت بازرسان در دستور کار قرار گرفته است.

مجیری ادامه داد: شهروندان برای خرید و ذبح دام از روز سه شنبه هفتم مردادماه سال جاری می‌توانند به مرکز ذبح شرعی و بهداشتی معرفی شده واقع در اصفهان، کیلومتر پنج جاده نائین، کیلومتر ۱۰ جاده اختصاصی فساران، مجتمع کشتارگاه صنعتی دام فساران شهرستان اصفهان هم به صورت حضوری و هم غیرحضوری سفارش دهند.

کد خبر 436076

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.