جیمی واردی؛ مرد وفادار کینگ پاور و آقای گل جدید انگلیس

ستاره اول لستر و مرد وفادار کینگ پاور، در سن ۳۳ سالگی با زدن ۲۳ گل برای اولین بار آقای گل پرمرلیگ لقب گرفت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در فصل قهرمانی لسترسیتی در لیگ برتر، بین همه‌ی آن ستاره‌هایی که نامی برای خودشان در فوتبال دنیا دست و پا کرده بودند، درخشش یکی از آنها بیشتر به چشم می‌آمد.

همان بازیکنی که در سن ۲۷ سالگی برای اولین توانسته بود در بالاترین سطح فوتبال انگلیس بازی کند و به پیراهن تیم ملی برسد و حتی در آنجا هم بدرخشد.

جیمی واردی را در این سال‌ها به عنوان یک مهاجم کامل می‌شناسیم. بازیکنی که پس از سال‌ها رکورد فوق‌العاده‌ی فن نیستلروی را شکست و با گلزنی در ۱۱ بازی متوالی یک آمار فوق‌العاده را از خودش به جا گذاشت.

بعد از درخشش او در فصل ۲۰۱۶ شاید همه فکر می‌کردند که او با اولین پیشنهاد خوب کینگ پاور (ورزشگاه لستر) را ترک می‌کند. اما مهاجم گلزن روباه‌ها علیرغم جدایی خیلی از همبازی‌هایش همچنان شماره‌ی ۹ آبی‌ها را به تن می‌کند.

نکته‌ی جالب این است که در این سال‌ها تیم‌های بزرگ لیگ هم برای قرارداد بستن با ستاره‌ی لسترسیتی آنچنان خودشان را به آب و آتش نمی‌زدند.

هر از گاهی پیشنهاداتی از سمت باشگاه‌های دیگر به گوش می‌رسید اما گویا سن و سال بالای این بازیکن انگلیسی مانع از پافشاری تیم‌های خواهانش می‌شد.

تیم‌هایی که برای جذب بازیکنانی مثل لوکاکو، موراتا و لاکازت پول‌های زیادی خرج کردند و حتی هیگواین و زلاتان پا به سن گذاشته را هم به لیگ برتر کشاندند همیشه به سادگی روی اسم کسی خط کشیدند که همواره در حال درخشش بوده است.

جیمی واردی حالا در سن ۳۳ سالگی، با زدن ۲۳ گل برای اولین بار به آقای گلی لیگ انگیس رسید تا به همه‌ی آن‌هایی که برایش سر و دست نشکستند ثابت کند که چقدر در موردش اشتباه کردند.

کد خبر 436047

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.