افتتاح چهار پد بالگرد اورژانس هوایی در استان اصفهان +عکس

مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان از افتتاح چهار هلی پد اورژانس پیش‌بیمارستانی در زیار، جرقویه و شهرضا خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، غفور راستین اظهار کرد: امروز -سه شنبه هفتم مردادماه- چهار هلی پد اورژانس پیش‌بیمارستانی در چهار نقطه استان اصفهان آزمایش و به بهره برداری رسید؛ این پدها همزمان با یک پرواز متشکل از چهار نفر کارشناس پروازی، معاون فنی و عملیات استان و مسئول اورژانس هوایی اصفهان، آزمایش و افتتاح شد.

وی افزود: پد بالگرد شهر زیار در زمینی به وسعت ۴۰۰ متر مربع با اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیون تومان به همت شهرداری و شورای شهر زیار، پد حسن آبادِ جرقویه با هزینه ۱۰۰ میلیون تومان به همت شهرداری و شورای شهر، پد کُهرویه شهرضا با اعتبار ۱۵۰ میلیون تومان به همت اداره گاز شهرستان و پد منظریه شهرضا در زمینی به وسعت ۶۰۰ متر مربع و با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیون تومان به همت شهردار منظریه و شورای شهر در مجاورت جاده ترانزیتی اصفهان- شیراز احداث و به بهره برداری رسیدند.

مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان تصریح کرد: مراسم افتتاح این چهار پد با حضور بخشداران، شهرداران، اعضای شورای شهر و مسئولان محلی برگزار شد.

راستین اضافه کرد: در استان اصفهان ۲۴ هلی پد فوریت‌های پزشکی جانمایی شده که امروز یازده، دوازده، سیزده و چهاردهمین پد افتتاح شد و امیدواریم که سایر پدها نیز تا پایان امسال احداث و به بهره برداری برسد.

کد خبر 436044

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.