افزایش ۳۳ درصدی تردد خودروهای شخصی/شست و شوی درختان یزد

در این بسته خبری از احداث دریاچه مصنوعی در گرمسار تا کلنگ زنی و افتتاح ۹ پروژه شهری در دوگنبدان و انتظار۸۰۰ راننده ارومیه‌ای برای نوسازی تاکسی را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور شاهد رویدادهای مهمی در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم:

افزایش ۳۳ درصدی تردد خودروهای شخصی در تبریز

مهدی یوسفی، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز با بیان اینکه شیوع بیماری کرونا باعث کاهش تقاضا برای حمل و نقل عمومی شده است از افزایش ۳۳ درصدی تردد خودروهای شخصی در این شهر خبر داد.

انتظار ۸۰۰ راننده ارومیه‌ای برای نوسازی تاکسی

توحید روانبخش، رئیس اداره نظارت بر تاکسیرانی، حمل و نقل و کالای شهرداری ارومیه با اشاره به ثبت نام ۸۰۰ راننده برای نوسازی خودرو تاکسی در ارومیه گفت: زمان دقیق نوسازی تاکسی در ارومیه مشخص نیست.

احداث دریاچه مصنوعی در گرمسار

یاسر عربی، شهردار گرمسار از برنامه‌ریزی برای احداث یک دریاچه مصنوعی در این شهر کویری خبر داد و گفت: ساخت این دریاچه و فضای پیرامونی آن به بهبود فضای تفریحی و تفرجگاهی شهر کمک می‌کند.

۱۰۰ درصد عملیات عمرانی جایگاه پسماند انجام شد

محمدعلی جاوید، شهردار بیرجند گفت: جایگاه پسماند بیرجند در مساحت ۷۰ هکتار شامل فضای سبز، باسکول، سوله‌های پردازش، ساختمان مدیریت و خیابان کشی احداث شده است.

افتتاح ۱۲ ایستگاه مترو تهران تا پایان سال

علی امام، متروی تهران اعلام کرد که با تزریق پول فروش اوراق مشارکت و بودجه شهرداری می‌توان تا پایان سال ۱۲ ایستگاه مترو را افتتاح کرد.

بهره برداری از چراغ راهنمایی هوشمند تقاطع معلم-چگینی قزوین

سید مرتضی نصری، مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: هوشمندسازی چراغ راهنمایی تقاطع معلم-چگینی با اعتبار حدود ۲۵۰ میلیون تومان تکمیل شد و به بهره برداری رسید.

بازنگری در طرح جامع شهرکرد

بهادر عبدالغنی، شهردار شهرکرد گفت: طرح جامع شهرکرد در حال بازنگری و طرح جامع ترافیک در دست انجام است.

پیشگیری از کرونا، موضوع فضاسازی شهری شاهرود

علیرضا حاجی محمد علی، شهردار شاهرود با بیان اینکه کرونا در شاهرود تمام نشده است، گفت: استفاده از ماسک بنا بر تاکید وزارت بهداشت به شهروندان شاهرودی تاکید می‌شود.

کلنگ زنی و افتتاح ۹ پروژه شهر دو گنبدان

مسعود مظفری، شهردار دو گنبدان گفت: امسال به مناسبت هفته دولت ۹ پروژه از پروژه‌های شهرداری دو گنبدان کلنگ زنی و افتتاح می‌شود.

عملیات شستشوی درختان شهر یزد

سید علیرضا رسولی، سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری یزد اظهار کرد: به منظور دفع آفات نباتی و جلوگیری از طغیان شته‌ها و سلامت و زیبایی درختان، عملیات شستشوی درختان سطح شهر در حال اجرا است.

کد خبر 436035

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.