آسفالت ۱۰ هزار مترمربع از معابر شهرک بعثت سنندج

مدیر شهرداری منطقه یک سنندج گفت: با یک‌هزار و ۶۵۰ تن آسفالت، ۱۰ هزار مترمربع از معابر شهرک بعثت واقع در ورودی شهرک بعثت، ورودی شهرک فرشبافان و اتصال شهرک بعثت به ورودی شهرک خبازان، آسفالت و بهسازی شد.

به گزارش ایمنا، علیرضا کاظمی اظهار کرد: شهرک بعثت سنندج یکی از شهرک‌های واقع در ورودی شهر سنندج است که به دلیل وجود تعاونی‌های متعدد و ساخت و سازهای جدید بخشی از معابر آن خاکی و فاقد آسفالت است.

وی عنوان کرد: عملیات آسفالت و بهسازی برخی از معابر این شهرک در سال جاری در دستور کار این منطقه قرار گرفت.

مدیر شهرداری منطقه یک سنندج از آسفالت و بهسازی ۱۰ هزار مترمربع از معابر شهرک بعثت سنندج خبر داد و گفت: یک هزار و ۶۵۰ تن آسفالت صرف بهسازی معابر این شهرک شد.

کاظمی خاطرنشان کرد: ورودی شهرک بعثت ۳۷۰ متر طول و عرض آن ۵.۱۰ است که چهار هزار و ۳۰۰ متر از ورودی این شهرک با ۷۰۰ تن آسفالت و بهسازی شد.

وی اضافه کرد: ۷۰۰ متر جدول گذاری به صورت نهر و کانیو، ۲۴۰ مترمکعب خاکبرداری و یک‌هزار و ۵۰۰ مترمربع شن ریزی و آماده سازی از اهم عملیات عمرانی انجام شده در شهرک بعثت برای آماده سازی جهت اجرای آسفالت مسیر است.

مدیر شهرداری منطقه یک سنندج گفت: سه هزار و ۲۰۰ مترمربع از ورودی شهرک فرش‌بافان نیز با ۵۵۰ تن آسفالت که ورودی آن دارای طول ۲۳۰ متر و عرض ۱۱ متر است، آسفالت و بهسازی شد.

کاظمی تصریح کرد: سه هزار و ۲۰۰ مترمربع شن ریزی و آماده سازی، ۲۰۰ مترمکعب خاکبرداری نیز در راستای بهسازی ورودی شهرک فرش‌بافان صورت گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: با ۴۰۰ تن آسفالت مسیر اتصال شهرک بعثت به ورودی خبازان به متراژ دو هزار و ۵۰۰ مترمربع بهسازی شد.

کد خبر 436032

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.