برنامه‌های هفته اردبیل مجازی برگزار می‌شود

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر اردبیل گفت: همزمان با ۴ مردادماه و آغاز هفته اردبیل "طرح شناسنامه هویتی محلات اردبیل" به همت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل اجرا می‌شود.

حبیب فتحی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، درخصوص برگزاری برنامه‌های هفته فرهنگی اردبیل اظهار کرد: با توجه به شرایط خاص حاکم بر جامعه در پی شیوع ویروس کرونا، تصمیم گرفته شد برنامه‌های گرامیداشت روز و هفته اردبیل در بستر فضای مجازی برگزار شود.

وی با بیان این که این برنامه‌ها با هدف شناساندن هرچه بیشتر فرهنگ غنی دینی و اعتقادی اردبیل در عرصه ملی و جهانی طرح‌ریزی شده، افزود: نشست تخصصی برای مسجد جامع عتیق معروف به جمعه مسجد و بررسی یافته‌های محوطه تاریخی خانه آیت‌الله مروج (ره) از جمله این برنامه‌هاست.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر اردبیل با بیان این که در شهر تبلیغات محیطی گسترده‌ای به مناسبت هفته اردبیل اکران شده است، تصریح کرد: همچنین همزمان با ۴ مردادماه و آغاز هفته اردبیل "طرح شناسنامه هویتی محلات اردبیل" به همت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل اجرا می‌شود.

وی اضافه کرد: شرکت کنندگان در این طرح به شرح اجمالی از تاریخچه، نام سابق و کنونی و دلیل نامگذاری، معرفی چهره‌ها، مفاخر و شهدا، وضعیت اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی، اماکن فرهنگی، مذهبی و تاریخی و نیازهای اجتماعی محلات خود خواهند پرداخت.

فتحی با بیان این که علاقمندان از ۴ مردادماه تا آخر شهریورماه می‌توانند در این طرح شرکت کنند، خاطرنشان کرد: از جمع بندی آثار، شناسنامه هویتی محلات اردبیل تدوین و از شرکت‌کنندگان تقدیر خواهد شد.

کد خبر 436022

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.