دشمنان نظام وانقلاب هر روز به روشی جدید علیه نظام دشمنی می‌کنند

شاهین شهر و میمه - امام جمعه شاهین شهر گفت: دشمنان نظام و انقلاب هر روز بدنبال توطئه و دسیسه علیه نظام و انقلاب هستند و لحظه‌ای دست از جنایات خود بر نمی‌دارند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان شاهین شهر و میمه حجت الاسلام قاسم هاشمی در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان شاهین شهر و میمه اظهار کرد: یک روزی دشمن با جنگ نظامی و امروز با جنگ نرم و توطئه در فضای مجازی به دنبال ضربه زدن به اسلام و نظام هستند و امروز با ترویج هرزگی به دنبال دور کردن جامعه از عفاف و حجاب و عفت هستند.

وی افزود: یکی از برنامه‌های دشمن در فضای مجازی، پاک نشان دادن رژیم منحوس پهلوی که جز خواری، فقر، حاشیه نشینی و ذلت چیزی همراه نداشت و توطئه علیه جمهوری اسلامی ایران است که نیازمند هوشیاری و روشنگری در محافل و در فضای مجازی است.

امام جمعه شاهین شهر در ادامه نماز جمعه را قرارگاه ایمان، تقوا، بصیرت و اخلاق در جنگ اعتقادی، فرهنگی و سیاسی نام برد و حضور در نماز جمعه را تجلیل از جایگاه مقدس نماز جمعه دانست.

وی ترویج و تقویت قانون مداری همراه با شناخت و آگاهی از قوانین را در کاهش جرم و تخلف مؤثر نام برد و گفت: باید اخلاق و مهربانی در اجرای قوانین همراه باشد تا مردم برای پذیرش آن بهتر عمل کنند.

حجت الاسلام هاشمی از نصب تندیس شهیده زینب کَمَایی شهیده حجاب در شاهین شهر خبر داد و این شهید را اولین شهدای حجاب در استان اصفهان نام برد.

کد خبر 436018

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.