همه خدمات شهرداری سمنان هوشمند می‌شود

سرپرست سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری سمنان گفت: این سازمان توانسته بخش بزرگی از خدمات شهرداری و سازمان‌های تابعه آن را احصا و دسترسی به آن را در سایت شهرداری به صورت تفکیک شده ممکن سازد.

وحید پرویزی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: ایجاد سامانه‌ای با نام "سمنان من"، نقطه تکامل شیوه الکترونیکی و هوشمند شدن خدمات شهرداری است که فقط یکی از قسمت‌های آن، ارائه خدمات الکترونیکی شهرداری سمنان است.

وی با اشاره به الکترونیکی شدن خدمات سازمان پسماند به صورت پایلوت تا یک ماه آینده، افزود: سامانه جدید شهرداری سمنان این قابلیت را خواهد داشت تا حتی‌الامکان خدمات به صورت غیرحضوری و با امنیت بیشتری ارائه شود.

سرپرست سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری سمنان با بیان این که یکی از مهم‌ترین فعالیت‌های شده در زمینه هوشمندسازی خدمات شهرداری سمنان در بخش شهرسازی است، تصریح کرد: به زودی همه خدمات این واحد بدون مراجعه حضوری قابل دسترس خواهد بود.

پرویزی با بیان این که اعتبار در نظر گرفته شده جهت الکترونیکی کردن و هوشمندسازی خدمات شهرداری سمنان از سال گذشته تاکنون بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال بوده است، افزود: سازمان فاوای شهرداری سمنان با توجه به شیوع ویروس کرونا برای استانداردسازی و غیر حضوری کردن خدمات شهری، گام‌های مؤثری برداشته است و در آینده نزدیک همه خدمات شهرداری اعم از پرداخت عوارض و استفاده از سامانه سیوا که برای جمع آوری پسماند قابل بازیافت طراحی شده، به صورت هوشمند و الکترونیکی میسر خواهد بود.

کد خبر 436011

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.