ساعی: اختلاف سلیقه وجود دارد/ می‌خواهم دست ورزشکاران را بگیرم

رییس کمیسیون ورزشکاران گفت: در جلسه اختلاف سلیقه وجود دارد و باید یاد بگیرید که در جلسات چانه زنی می شود.

به گزارش ایمنا، هادی ساعی پس از انتخاب شدن به عنوان رئیس کمیسیون ورزشکاران گفت: خیلی خوشحالم مجموعه ورزشکاران این جسارت را داشتند که بحث کردیم. امیدوار هستیم این جمع را همیشه داشته باشیم و خیلی کارها برای همنوعان خود کنیم. امیدوارم که بتوانیم تسکین ورزشکارانی باشیم که نیاز دارند مشکلاتشان را حل کنیم. دوستان فکر می‌کنند ما دعوا می‌کنیم اما این خاصیت انتخابات و جلسات دسته جمعی است و جلسات هیأت اجرایی یا شورای شهر بدتر از این است. باید یاد بگیرید در جلسه چانه زنی می‌شود و اختلاف سلیقه وجود دارد اما در نهایت به تصمیم خوب منجر می‌شود.

او افزود: امیدوارم که با همین شکل و تعداد دور هم باشیم و دست ورزشکاران را بگیرم. همه شما یک رأی دادید و من هم یک رأی دادم. هم در کمیسیون و هم در هیأت اجرایی در خدمت شما هستم. اگر موردی هست به من بگویید.

ساعی در مورد اینکه گفته می‌شود کمیسیون فعالیتی نداشته است گفت: من قبول ندارم که کمیسیون اصلاً فعالیتی نداشته است. ما جلساتی برای انتخاب نماینده برای انتخابات کمیسیون ورزشکاران IOC داشتیم. یکی از مهمترین کارها این است که او را حمایت کنیم تا در انتخابات رأی بیاورد. رشته معروف تیمی است شانس بزرگی برای او است.
او در مورد اینکه ورزشکاران چطور می‌توانند مشکلات خود را با کمیسیون در میان بگذارند، تاکید کرد: ما در طبقه اول کمیته ملی المپیک دفتری داریم آنجا بیایند نامه و درخواستی دارند اعلام کنند و آقای عابدینی هم در دسترس هستند ما هم در توان کمک خواهیم کرد.

او همچنین گفت: هنوز روی موضوعاتی که مطرح کردم انتقادات دارم. اگر قرار باشد رئیس شوم و نظراتم برگردد که درست نیست. موارد قانونی بود که اعتراض کردم. یکی از آنها مربوط به تاییدیه IOC برطرف شد. این موضوع کار را راحت کرد، اما موضوع اضافه شدن دو عضو جدید اعتراضات باقی است چون آنها با نظر رئیس کمیسیون ورزشکاران اضافه نشدند.

مسئله بیمه ورزشکاران را پیگیری می‌کنیم
عابدینی نیز پس از انتخاب به عنوان نایب رئیس گفت: انتخابات خوبی برگزار شد و صحبت‌های زیادی شد اما در نهایت انتخابات برگزار شد و مهم این است برای ورزشکاران کاری کنیم و مشکلات آنها را حل کنیم.
ورزشکاران بدون دغدغه نیستند و ما باید بتوانیم مشکلات مالی و حمایتی آنها را پیگیری کنیم. بحث بیمه ورزشکاران مهم‌ترین مسئله است و امیدوارم کار ی در این مورد انجام دهیم.

عابدینی نیز گفت: امیدوارم بتوانیم با کمک آقای ساعی تمام مشکلات را حل کنیم.

سعیدی هم در پایان گفت: ابلاغ ساعی به عنوان رئیس کمیسیون ورزشکاران صادر می‌شود و به عنوان ریس کمیسیون ورزشکاران و عضو هیأت اجرایی خواهد بود. از همه تشکر می‌کنم.

منبع: ایسنا

کد خبر 435998

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.