تو فقط برایمان از معروفیت به هرقیمتی انتقاد کن، میثاقی جان!

شب گذشته، محمد حسین میثاقی مجری برنامه فوتبال برتر به تمامی مجریان که در چند روز گذشته به قهرمانی پرسپولیس کنایه زده‌اند، انتقاد کرد و رفتارهای آن‌ها را تنها راهی برای دیده شدنشان دانست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، "همه جا هست… بین رسانه‌ای هایمان، بین فوتبالی‌ها و پیشکسوتان که به جای اینکه احترام به تیم مقابل و رقیب را به یکدیگر یاد بدهیم، به دنبال تخریب و کوچک کردن باشگاه موفق هستیم که واقعاً رویکرد زشتی است و از طرف همه امیدوارم اصلاح شود... شاید خیلی از این‌ها به خاطر دیده شدن باشد و اینکه ویدئومان در فضای مجازی وایرال شود و ۴ نفر آن را ببینند! " این بخشی از صحبت‌های شب گذشته محمد حسین میثاقی روی آنتن فوتبال برتر خطاب به مجریان صدا و سیما و پیشکسوتانی بود که سعی در بی ارزش جلوه دادن قهرمانی پرسپولیس دارند.

البته که این حرف درستی است، اما شنیدن آن از زبان میثاقی، آن هم با آن کارنامه درخشان لطف دیگری داشت! فهمیدن اینکه قیمت محبوبیت فرسنگ‌ها بیشتر از معروفیت است، کار چندان محیرالعقولی نیست، اما تن ندادن به بدنامی برای گم نام نماندن در عمل دشواری خاص خودش را دارد و هر فردی نمی‌تواند بر سر این دوراهی موفق باشد.

آقای میثاقی، هستند مجریانی در همین صدا و سیما که حاضرند کسی که پر و بالشان داده و مسیر رسیدن‌شان به آنتن و این رسانه پرمخاطب را هموار کرده را فراموش کنند و به آسانی جایش بنشینند! اگرچه می‌دانند از چشم مردم می‌افتند اما حاضرند هر کاری برای دیده شدن انجام دهند. اولین برنامه پرمخاطب صدا و سیما برای ۱۰ سال متوالی را تحویل بگیرند و به جایش، برنامه‌ای تولید کنند که حتی در تعداد مخاطب، توان رقابت با برنامه‌های درجه چندم صدا و سیما را نداشته باشد! از آن‌هایی که به دنبال وایرال شدن ویدئو در فضای مجازی هستند انتقاد کند اما خودش اگر شیرین زبانی نکند و به استاد خود تیکه نیاندازد تا در پیج‌های سطح پایین وایرال شود، حتی کسی برنامه‌اش را نگاه هم نکند. به راستی که رطب خورده کی منع رطب کند؟!

کد خبر 435956

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • محمد IR ۲۳:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۷
    1 4
    ميثاقي مجري موفقي هست كم ايراد بيخود بگيرين
  • دريا IR ۱۴:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
    0 0
    اينقدر الكى حرف نزنيد ميثاقى نفهم نيست كه حرفاى بيخود بزنه،،، الان دنيا پرشده از دروغ بيچاره فقط ادمايى كه جلو چشمن رو بايد ديد؟ ايناهم مثل ما آدمن ديگه،،،،،،،،،، ميثاقى خوبه بدش نكنين...