آتش‌نشانان اصفهان در سال ۹۸ چه تعداد حریق و حادثه را پوشش دادند؟

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان عملکرد نیروهای امداد و نجات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان در سال ۹۸ را تشریح کرد.

فرهاد کاوه آهنگران در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص عملکرد سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان در سال ۹۸ اظهار کرد: مجموعاً در سال گذشته ۱۰ هزار و پنج عملیات شامل حریق و حادثه از سوی آتش نشانان اصفهان انجام شده است.

وی با بیان این که پنج هزار و ۹۱۸ مورد از مجموع عملیات‌ها به حوادث تعلق دارد، افزود: چهار هزار و ۸۷ مورد از عملیات‌های آتش نشانی اصفهان حریق‌هایی بوده که منجر به عملیات شده است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با اشاره به استقرار دو هزار و ۹۶۸ دستگاه اطفائیه در شهر اصفهان اضافه کرد: در این سال چهار هزار و ۷۰۹ مورد گشت ایمنی از سوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی انجام شده است.

وی با بیان اینکه در سال ۹۸، مجموعاً ۴۳۶ هزار و ۶۲ تماس با مرکز فرماندهی آتش نشانی برقرار شده است، گفت: از این تعداد ۱۰ هزار و پنج مورد منجر به عملیات شده است.

کاوه آهنگران همچنین میانگین زمان رسیدن تیم‌های امدادی آتش‌نشانی اصفهان به محل حوادث و حریق را چهار دقیقه و ۲۳ ثانیه اعلام کرد.

کد خبر 435917

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.