روزنامه‌های ورزشی ۷ مرداد؛ سلام استقلال به آسیا

بعد از اظهارات عجیب مجری تلویزیون و استفاده کردن لفظ "بابا مسعود" پرسپولیسی‌ها واکنش‌های سختی به صدا و سیما داشتند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عناوین روزنامه‌های ورزشی صبح امروز -سه‌شنبه ۷ مرداد- را در بسته خبری روزنامه‌های ورزشی ایمنا بخوانید؛

"خبرورزشی" با عنوان "سلام استقلال به آسیا" به پیروزی دو گله استقلال در جم پرداخت، پیروزی که آنها را به رده دوم جدول رساند و فعلاً آنها هستند که بعد از پرسپولیس اصلی‌ترین مدعی سهمیه لیگ قهرمانان آسیا هستند.

"گل" با عنوان"تلویزیون خوب، تلویزیون خاموش است" به برخی اقدامات منفی صدا و سیما در چند ماه اخیر پرداخت، اتفاقاتی که از توهین به نام استراماچونی آغاز شد و به دعوای لفظی محمد حسین میثاقی و گزارشگر مسجد سلیمان رسید و سرانجام روز گذشته نیز یک جمله عجیب در همین رسانه به گوش همگان رسید.

"فرهیختگان ورزشی" با عنوان "رقبای اسکوچیچ: عمان نه، سوریه احتمالاً، ازبکستان قطعاً" به رقبای تیم ملی در بازی‌های دوستانه پرداخت، رقبایی که روزی تیم ملی برزیل جایگزین آنها بود و حالا تیم ملی برای بازی‌های دوستانه خود باید دست به دامن کشورهایی آسیایی شود.

"خراسان ورزشی" با عنوان "اتحاد سرخ‌ها علیه تلویزیون" به ناراحتی پرسپولیسی‌ها از کنایه عجیب مجری صدا و سیما به قهرمانی پرسپولیس پرداخت، این در حالی است که برخی از رسانه‌ها معتقدند بازیکنان پرسپولیس در واکنش به همین اظهارات پیشنهاد برنامه فوتبال برتر را نیز رد کرده‌اند.

"پرسپولیس" با عنوان "قوی‌ترین‌های تاریخ زیر پای سرخ‌پوشان " به رکوردشکنی‌های پرسپولیس با کسب چهارمین قهرمانی متوالی در لیگ برتر پرداخت، قهرمانی که آنها را به تنها تیم ایرانی بدل می‌کند که چهار فصل متوالی لیگ سراسری کشور را فتح می‌کند.

"صدای سپاهان" با عنوان "دست مریزاد خانم مهندس" به تقدیر از مریم رهیده بهترین گلساز لیگ برتر فوتبال بانوان پرداخت، کسی که این افتخار را نه در تیم قهرمان بلکه در میان طلایی‌پوشان به دست آورد.

کد خبر 435913

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.