تماشای بازی از ساختمان‌های مشرف به ورزشگاه‌ها منع قانونی ندارد

سیف‌الله‌پور مدیر تیم نساجی مازندران گفت: طبق قانون ما نمی‌توانیم تماشاگرانی که در ساختمان‌های مشرف بر ورزشگاه، بازی را تماشا می‌کنند، از ملک شخصی، دور کنیم.

به گزارش ایمنا، طبق اعلام روابط عمومی باشگاه نساجی مازندران، در هفته اخیر سهیل مهدی مسئول کمیته مسابقات لیگ در یک دیدار از سری رقابت‌های لیگ یک در شهر بابل حضور پیدا کرد و نماینده فدراسیون در حضور او دستور داد تا وقتی تماشاگران در ساختمان‌های مشرف ورزشگاه حضور داشته باشند، بازی را برگزار نخواهد کرد و در نهایت تماشاگران بابلی با هدایت پلیس از آن مناطق دور شدند تا بازی برگزار شود.

بعد از بازی سهیل مهدی در مصاحبه‌ای ضمن تشکر از نماینده فدراسیون عنوان کرد: تا جایی که امکان دارد و اماکنی که در اختیار ماست، تماشاگران را از آن مناطق طبق پروتکل دور خواهیم کرد.

همین مصاحبه باعث شد تا بسیاری از تماشاگرانی که در ساختمان‌های مشرف ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر با رعایت مسائل بهداشتی حضور پیدا می‌کنند، این موضوع را از باشگاه نساجی پیگیری کنند.

شب گذشته ایزد سیف‌الله‌پور مدیر تیم نساجی مازندران در جلسه هماهنگی بازی نساجی و فولاد، این موضوع را با محمدرضا پورهادی نماینده فدراسیون مطرح کرد که پورهادی نیز اعلام کرد طبق قانون ما نمی‌توانیم تماشاگرانی که در ساختمان‌های مشرف بر ورزشگاه، بازی را تماشا می‌کنند، از ملک شخصی، دور کنیم یا بازی را به‌دلیل این مسئله برگزار نکنیم. تماشاگران نباید در حریم ملکی ورزشگاه حضور داشته باشند و گرنه ما نمی‌توانیم کسی را از خانه‌اش خارج کنیم.

کد خبر 435874

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.