جشن خیابانی برای آقای گلی طارمی!؟

پانصد و چهاردهمین شماره رسانه الکترونیک "فوتبال اصفهان" منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، "مراقب باشید رتبه دوم به شدت در معرض خطر است" عنوان نخست این رسانه است که اشاره به بازی‌های حساس پیش روی سپاهان با رقبا برای کسب سهمیه دارد. ۳ تیم سپاهان، استقلال و شهر خودرو تازه به دوئل‌های مستقیم رسیده‌اند و هر ۳ تیم باید در چهار هفته باقیمانده رو در روی یکدیگر قرار بگیرند. با این حال تیم‌های فولاد و تراکتور بازی‌های آسان‌تری نسبت به سایرین در پیش دارند. بنابراین با وجود اینکه فعلاً سپاهان تیم دوم است، باید شانس تراکتور و فولاد را برای نایب‌قهرمانی بیشتر از رقبا دانست. این زنگ خطری برای سپاهان است که بداند حق هیچ لغزشی ندارد.

"جسارت ممنوع" تیتر دیگری از این رسانه است که اختصاص به یادداشت محمد کیهانی، مدیر روزنامه فوتبال اصفهان دارد. کیهانی در مورد صحبت‌های قلعه نویی اظهار داشته که رسالت روزنامه فوتبال اصفهان حفظ شأن و جایگاه و منزلت و دفاع از کیان سپاهان بوده و این رسانه به سهم خود، اجازه جسارت و تحقیر سپاهان را به هیچ شخص یا گروهی را نخواهد داد و به هر توهینی و منتی پاسخ کوبنده می‌دهد.

"جشن خیابانی؟ بی‌خیال" عنوان پایانی این روزنامه است که اشاره به مطلب عجیب روزنامه ابولا در پرتغال دارد. معلوم نیست ذهنیت مسئولان روزنامه معتبر ابولا در پرتغال از جامعه ایرانی چیست که ادعا کرده بودند در صورت آقای گلی مهدی طارمی در لیگ این کشور، مردم ایران به خیابان می‌ریزند و جشن می‌گیرند!

برای مشاهده تمامی صفحه‌های روزنامه "فوتبال به وقت اصفهان"، اینجا را کلیک کنید.

کد خبر 435846

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.