توافق من سیتی با والنسیا برای انتقال وینگر اسپانیایی

سیتیزن ها که پس از جدا شدن لروی سانه از این تیم دنبال جذب یک وینگر بودند با بازیکن اسپانیایی والنسیا به توافق رسیده‌اند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از گل، باشگاه منچسترسیتی مدتی است که مذاکرات خود را برای جذب فران تورس، هافبک والنسیا آغاز کرده است.

تنها ۱۲ ماه به پایان قرارداد بازیکن ۲۰ ساله والنسیا باقی مانده و به همین خاطر باشگاه اسپانیایی در تلاش است تا پیش از نزدیک شدن به زمان اتمام قرارداد وی، بتواند او را به فروش برساند.

سیتی و والنسیا اگرچه به توافق کاملی دست پیدا نکرده‌اند، اما شنیده‌ها حاکی است که جذب فران تورس مبلغی بالغ‌ بر ۲۷ میلیون یورو هزینه برای منچسترسیتی داشته باشد. البته ممکن است بندهای پاداشی نیز در قرارداد او وجود داشته باشد که مجموع رقم انتقال او را به ۳۶ میلیون یورو می‌رساند.

والنسیا نیاز مبرمی به فروش فران تورس دارد، چرا که این باشگاه در فصل جاری موفق نشد جواز حضور در رقابت‌های اروپایی را کسب کند و به همین خاطر از نظر اسپانسرینگ ممکن است با مشکلاتی مواجه شود. فروش تورس می‌تواند کمک مالی شایانی به تیم اسپانیایی کند.

با توجه به لغو محرومیت من سیتی از فصل بعدی لیگ قهرمانان اروپا، حضور در جمع سیتیزن‌ها می‌تواند اتفاق خوبی برای فران تورس باشد و این بازیکن نیز مایل است تا تحت نظر پپ گواردیولا کار کند. با توجه به شرایط باید منتظر ماند تا پس از انجام توافقات نهایی طی روزهای آینده، این انتقال رسماً اعلام شود.

کد خبر 435803

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.