بی‌غم: قصد دارم امسال استراحت کنم/ امیدوارم گیتی پسند به خواسته هایش برسد

سرمربی سابق گیتی پسند گفت: از یک باشگاه پیشنهاد دارم، اما به دلیل اینکه سنم بالا رفته سعی می‌کنم یک سال کار و یک سال استراحت کنم و امسال تنها در صورتی که با مدیر عامل تیمی بتوانم تعامل داشته باشم کار می‌کنم.

حمید بی‌غم در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، در رابطه با جدایی از تیم فوتسال گیتی پسند، اظهار کرد: هر آمدنی، رفتنی هم دارد. یکسال همراه با گیتی پسند صادقانه کار کردیم. خودم، اعضای باشگاه، مدیریت و بازیکنان تلاش کردیم، اما اتفاقات فوتسال باعث شد که به قهرمانی دست پیدا نکنیم. در بازی رفت و برگشت فینال روی هفت اتفاق و ضد حمله گل دریافت کردیم که بازیکنان مس نتوانستند سه پاس در زمین ما به یکدیگر بدهند.

وی ادامه داد: در هر صورت باشگاه صلاح دید اسطوره فوتسال ایران وحید شمسایی که آدم بزرگ و توانمندی است را به عنوان سرمربی بیاورد من هم از این باشگاه جدا شدم.

سرمربی سابق گیتی پسند تصریح کرد: این مربی قهرمانی ایران و آسیا را در کارنامه دارد، با توجه به اینکه در این یک سال با گیتی پسند هیچ مشکلی نداشتم، امیدوارم این مجموعه ارزشمند امسال به خواسته‌هایی که دارد برسد.

بی‌غم در خصوص مدیریت باشگاه گیتی پسند، خاطر نشان کرد: یک سال فوق‌العاده و بدون حاشیه در گیتی پسند داشتم که با جنتی و عراقی زاده تا آخرین لحظات تعامل داشتیم. مدیریت باشگاه تصمیم گرفت سرمربی را عوض کند من هم از این بابت ناراحت نشدم و مشکلی ندارم.

وی گفت: از یک باشگاه پیشنهاد دارم، اما به دلیل اینکه سنم بالا رفته سعی می‌کنم یک سال کار و یک سال استراحت کنم و امسال تنها در صورتی که با مدیر عامل تیمی بتوانم تعامل داشته باشم، کار می‌کنم.

سرمربی سابق گیتی پسند، اضافه کرد: معتقد هستم وقتی می‌خواهم در تیمی کار کنم مدیر عامل و هیئت مدیره باید حامی سرمربی باشند، زیرا موفقیت برای این تیم است. البته باید بگویم موفقیت تنها در قهرمانی خلاصه نمی‌شود.

بی‌غم با بیان اینکه هنوز نتوانستم با باخت در فینال لیگ برتر فوتسال کنار بیایم، اظهار کرد: فشار روحی و روانی زیادی از بازی فینال بوده و هست، زیرا وقتی بازی‌ها را آنالیز می‌کنم، می بینم تیم مس در زمین ما سه پاس نتوانسته بدهد. وقتی در یک بازی تیم حریف ۱۰ موقعیت گل دارد، این باخت حق است، اما زمانی که تیم حریف موقعیتی نداشته و روی روز بد دروازه بان ما، به گل می‌رسد، برای مربی سخت می‌شود. از مردم اصفهان و مدیریت باشگاه گیتی پسند بابت این یک سال خوب تشکر می‌کنم.

کد خبر 435771

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.