قالیباف: مشکلات را به هم پاس ندهیم

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت:‌ مردم حاکمیت را یکپارچه می‌بینند و یکی از مهمترین توقعاتی که از ما دارند، این است که مشکلات را به هم پاس ندهیم.

به گزارش ایمنا به نقل از خانه ملت، محمدباقر قالیباف با حضور در آئین تکریم و معارفه رؤسا و همچنین دادستان‌های قدیم و جدید دیوان محاسبات که صبح امروز -دوشنبه ۶ مردادماه- در محل دیوان محاسبات برگزار شد، به ضرورت تقویت ارتباط مجلس و دیوان اشاره کرد و گفت: از آقایان عادل آذر و فیاض شجاعی رئیس و دادستان سابق دیوان محاسبات کشور تشکر می‌کنم و برای آقایان مهرداد بذرپاش و علی کامیار رئیس و دادستان جدید این دیوان آرزوی توفیق دارم.

وی در ادامه با بیان اینکه مجلس یازدهم زمانی شکل گرفت که کشور در شرایط سختی واقع شده است و مردم شریف ایران به علت نجابت خود در حال تحمل مشکلات هستند، گفت: به همین اندازه مردم از ما توقع دارند لذا نباید مشکلات را پاس کاری کنیم چرا که مردم مجموعه حاکمیت را به صورت یکپارچه می‌بینند و از مجموعه کارگزاران نظام باید یک حرف شنیده و یک عملکرد ببینند.

رئیس مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب مجلس یازدهم را، مجلسی انقلابی خوانده‌اند، اظهار کرد: مردم به این مجلس امید داشته و از آن انتظار دارند تا در شرایط سخت از آن‌ها گره گشایی کنیم و ثابت کنیم فرزندان گام دوم انقلاب هستیم.

کد خبر 435765

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.