اجرای ۸ پروژه ساماندهی مشاغل در مشهد

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری مشهد از اجرای هشت پروژه ساماندهی مشاغل در این کلانشهر خبر داد و گفت: با اتمام این پروژه‌ها در مجموع تعداد واحدهای صنفی و کارگاهی مشهد به پنج هزار و ۸۱۹ واحد خواهد رسید.

مسعود رضوی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: ضرورت احداث مجتمع‌های صنفی و کارگاهی در حومه شهر توسط اتحادیه‌های مربوط و انتقال مشاغل ناسازگار با محیط زیست به این مجتمع‌ها همواره مورد توجه شهرداری است.

وی از بهره‌برداری فاز نخست پروژه مجتمع خدمات خودرویی «سامان بهمن» تا پایان سال‌جاری خبر داد و تصریح کرد: با بهره برداری فاز اول این مجتمع دارای تعداد ۱۵۰ واحد از مجموع ۳۳۸ واحد، تعداد واحدهای صنفی و کارگاهی به دو هزار و ۱۵۲ واحد می‌رسد.

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری مشهد افزود: تعداد مجتمع‌های ساماندهی بهره برداری شده ۱۲ مورد با مساحت بالغ بر ۴۳۰ هزار متر مربع با کاربری‌های متنوع از جمله خدمات خودرویی سبک و سنگین، سنگ فروشان، انبارهای ضایعات و ایستگاه‌های خودروهای مصالح ساختمانی بوده و در حال خدمات رسانی به شهروندان است.

وی با اشاره به هشت پروژه ساماندهی در حال اجرا، خاطرنشان کرد: پروژه‌های فلزتراشان غرب واقع در شهرک صنعتی توس، آب‌کاران و سماورسازان و صنایع چوب خاوران واقع در شهرک صنعتی کلات، خدمات خودرویی سبک سامان بهمن در ابتدای بولوار ۲۲ بهمن، خدمات خودرویی آسکو پارس واقع در آزادی ۱۳۷، پرنده فروشان واقع در توس ۹۷، درودگران و کابینت‌سازان یاران ثام واقع در توس ۷۵ و خدمات خودرویی بساروج واقع در ده غیبی پروژه‌های در حال ساخت است که با اتمام این مجتمع‌ها در مجموع تعداد واحدهای صنفی و کارگاهی ساماندهی شده به پنج هزار و ۸۱۹ واحد خواهد رسید.

رضوی گفت: تعداد پروژه‌های آینده ساماندهی مشاغل هفت پروژه با کاربری‌های خدمات خودرویی سبک و سنگین، آهن فروشان، اوراق فروشان، مصالح فروشان و انبارهای ضایعات است که امیدواریم با همراهی و همکاری اتحادیه‌های مربوط و دستگاه‌های مربوطه نسبت به تسریع در ساخت پروژه‌ها در سطح کشور پیشگام باشیم.

کد خبر 435730

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.