بار ترافیکی در منطقه ۱۲ کاهش می‌یابد

مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان از پیشرفت ۶۳ درصدی پروژه خیابان‌سازی آرمان در این منطقه خبر داد و گفت: این پروژه شهریور ماه سال جاری مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

علی باقری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: پروژه خیابان‌سازی آرمان با اتصال خیابان مفتح به آزادگان باعث کاهش بار ترافیکی خیابان‌های امین، مفتح و ۱۷ شهریور خواهد شد.

وی افزود: از دیگر مزایای احداث خیابان آرمان رشد ارزش ملک در منطقه ۱۲ و تسهیل دسترسی ساکنان این محله به دیگر خدمات سطح منطقه است.

مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان با بیان این که خیابان‌سازی آرمان خرداد ماه سال‌جاری با حضور مدیران شهری که کلنگ‌زنی شد، گفت: با توجه به دستور شهردار اصفهان مبنی بر اتمام این پروژه تا نیمه نخست سال جاری، عملیات اجرایی در دو شیفت کاری در حال انجام است و تا شهریور ماه به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی گفت: این خیابان به طول ۵۰۰ متر و عرض ۳۰ متر و دارای فضاسازی زیبا و به روز با مبلغی بالغ بر ۳۷۸ میلیارد ریال در حال اجرا است.

باقری ادامه داد: در طراحی این خیابان فضای سبز زیبا و مسیرهای مناسب برای تردد عابران همچنین مبلمان شهری در نظر گرفته شده است.

وی خاطرنشان کرد: این منطقه خدمات خود را در سطح منطقه به صورت یکسان عرضه می‌کند تا رشد حوزه اقتصادی و فرهنگی در آن به طور برابر باشد.

کد خبر 435719

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.