پایان «حکایت دریا» با فروش آنلاین ۵۸۰ میلیون تومانی

فیلم سینمایی «حکایت دریا» آخرین فیلم بهمن فرمان‌آرا با بیش از ۳۸ هزار بلیط فروش رفته در مجموع دو سرویس فیلیمو و نماوا به پایان مسیر اکران آنلاین رسید.

به گزارش ایمنا، در ادامه اعلام آمار رسمی فروش فیلم‌های اکران شده در سینمای آنلاین، فیلم حکایت دریا به کارگردانی بهمن فرمان‌آرا نیز به پایان دوره اکران در بستر سرویس‌های وی‌اودی رسید. این فیلم که از ۲۱ خرداد ۹۹ به مجموعه فیلم‌های اکران آنلاین اضافه شد، با گذشت بیش از سی روز از نمایش به مجموع فروش ۳۸ هزار و ۸۶۰ بلیط در مجموع دو سرویس فیلیمو و نماوا رسید.

به این ترتیب آخرین فیلم فرمان آرا که بزرگانی چون علی نصیریان، داریوش اسد زاده، فاطمه معتمد آریا، لیلا حاتمی، علی مصفا و … در آن ایفای نقش می‌کنند با فروش بیش از ۵۸۰ میلیون تومان در گیشه آنلاین، درآمدی نیم میلیاردی را برای صاحبان این فیلم در دوران شیوع ویروس کرونا به همراه آورد.

همچنین حکایت دریا به‌زودی و با پشت سر گذاشتن مراحل ورود به شبکه نمایش خانگی در سرویس‌های وی‌اودی در دسترس عموم قرار خواهد گرفت تا مخاطبانی که در مدت اکران آنلاین به تماشای آن دسترسی نداشتند نیز بتوانند این فیلم را ببینند.

سینمای آنلاین با شروع همه گیری ویروس کرونا و تعطیلی سینماها کار خود را با نمایش فیلم خروج در دو سرویس فیلیمو و نماوا آغاز کرد و هم اکنون نیز با فیلم‌های پسرکشی، نرگس مست و جایی برای فرشته‌ها نیست به کار خود ادامه می‌دهد.

منبع: ایرنا

کد خبر 435706

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.