گوشی گلکسی A42 سامسونگ چه ویژگی‌هایی دارد؟ 

اخیرا اطلاعاتی مربوط به گوشی جدید سامسونگ به نام گلکسی A42 منتشر شده است که نشان می‌دهد این گوشی به فناوری 5G و باتری پنج هزار میلی آمپر ساعتی مجهز است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، گزارشات منتشر شده در مورد محصولات سامسونگ نشان می‌دهد که گوشی جدید این شرکت به نام گلکسی A42، ارزان‌ترین گوشی سامسونگ خواهد بود؛ این گوشی در وب سایت نهاد 3C چین رؤیت شده است.

در این وب سایت به وضوح اعلام شده است که گلکسی A42 دارای باتری ۴۸۶۰ میلی آمپر ساعتی است، با این وجود ظرفیت معمولی این باتری به احتمال زیاد برابر با پنج هزار میلی آمپر ساعت خواهد بود.

از آنجایی که نسل پنجم شبکه‌های ارتباطی در مقایسه با LTE به انرژی بیشتری نیاز دارد، شارژدهی طولانی مدت گوشی می‌تواند نیاز آن را تأمین کند؛ بنابراین استفاده از باتری با ظرفیت بالا مزیت خوبی برای این محصول به شمار می‌رود.

شرکت سامسونگ در گوشی‌های سری گلکسی M خود از باتری ۶ هزار میلی آمپر ساعتی استفاده کرده که مورد استقبال افراد زیادی قرار گرفته است. بعضی منابع به این موضوع نیز اشاره کرده‌اند که گوشی گلکسی M42 قرار است دارای باتری هفت هزار میلی آمپر ساعتی باشد.

اطلاعات منتشر شده نشان می‌دهد که گوشی گلکسی A42 سامسونگ قرار است دارای ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره سازی باشد. این گوشی در رنگ‌های مشکی، خاکستری و سفید در سال ۲۰۲۱ عرضه خواهد شد.

کد خبر 435704

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.