آخرین وضعیت ترافیکی خیابان‌های شهر اصفهان

تردد خودروها در مسیر شمال به جنوب بزرگراه شهید خرازی، مسیر غرب به شرق بزرگراه شهید چمران و شمال به جنوب بزرگراه امام خمینی به علت وجود ترافیک به کندی صورت می گیرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا و به نقل از مرکز کنترل ترافیک شهرداری اصفهان امروز_ یکشنبه پنجم مردادماه_ ساعت ١٩ در مسیر جنوب به شمال خیابان کاوه، مسیر شمال به جنوب سه راهی ملک شهر، میدان ۲۵ آبان به سمت میدان شهدا، مسیر شمال به جنوب خیابان علامه مجلسی، مسیر شرق به غرب خیابان جی، مسیر شمال به جنوب خیابان پروین، مسیر شرق به غرب خیابان هشت بهشت شرقی و مسیر شمال به جنوب خیابان هاتف ترافیک سنگین است.

همچنین در مسیر شرق به غرب خیابان عبدالرزاق، میدان امام حسین (ع)، مسیر شرق به غرب خیابان باغ گلدسته، هر دو مسیر خیابان شمس آبادی، مسیر شمال به جنوب خیابان چهارباغ پایین، طول خیابان کمال اسماعیل به صورت رفت و برگشت، مسیر شرق به غرب خیابان مطهری، بلوار آئینه خانه در مسیر شرق به غرب، مسیر شمال به جنوب خیابان توحید، مسیر جنوب به شمال خیابان حکیم نظامی، مسیر شمال به جنوب خیابان چهارباغ بالا، مسیر غرب به شرق بلوار دانشگاه و مسیر شرق به غرب خیابان سعادت آباد نیز تراکم ترافیکی وجود دارد.

ساعت ١٧ و ٢٠ دقیقه امروز در مسیر جنوب به شمال بزرگراه شهید خرازی به علت انحراف مسیر خودرو پراید شاهد تصادفی سه خودرو بودیم که ترافیک حاصل از این حادثه سنگین بود.

کد خبر 435696

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.