شمسایی: چالش جدیدی را با گیتی پسند شروع می کنیم

سرمربی جدید تیم فوتسال گیتی پسند گفت:‌ هر جایی بتوانم خدمت کنم به گیتی پسند پا می‌گذارم، فعلاً تمام تمرکزم روی انتخاب نفرات است. امروز با گیتی پسند قرار داد بستیم که جز خانواده این باشگاه شدم برای رساندن این باشگاه به اهدافش تمام تلاشم را انجام می‌دهم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، وحید شمسایی در رابطه با پیوستن به تیم گیتی پسند اظهار کرد: پنج سال در گیتی پسند بازی و در اصفهان زندگی کردم که با فضای این شهر آشنا هستم. علیرضا جنتی را می‌شناسم و طی جلسه‌ای که امروز باهم داشتیم به این نتیجه رسیدم بعد از دو سال دوری از لیگ برتر فوتسال تیمی که فضای خوب برای کار دارد گیتی پسند است.

وی ادامه داد: تعامل بسیار خوبی با هیئت مدیره این باشگاه داشتیم، از امروز چالش جدیدی با گروه گیتی پسند، بازیکنان و هواداران این تیم شروع می‌کنیم. تمام سعی و تلاشمان را می‌کنیم که به موفقیت برسیم.

سرمربی جدید تیم فوتسال گیتی پسند با بیان اینکه به عنوان سرمربی بازیکن به گیتی پسند اضافه شدم، خاطر نشان کرد: هر جایی بتوانم خدمت کنم به گیتی پسند پا می‌گذارم، فعلاً تمام تمرکزم روی انتخاب نفرات است. امروز با گیتی پسند قرار داد بستیم که جز خانواده این باشگاه شدم برای رساندن این باشگاه به اهدافش تمام تلاشم را انجام می‌دهم.

شمسایی در خصوص هدف گذاری باشگاه، تصریح کرد: توانایی رقابت مالی با بسیاری از باشگاه‌ها را نداریم، اما گیتی پسند در حد توان خود حمایت می‌کند ما نیز سعی می‌کنیم جز سه تیم برتر لیگ باشیم.

امروز یکشنبه _۵ مرداد ماه_ وحید شمسایی پر افتخارترین بازیکن فوتسال ایران و جهان با باشگاه گیتی پسند به توافق رسید و هدایت این تیم را برای فصل ۱۳۹۹-۱۴۰۰ بر عهده گرفت.

کد خبر 435689

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.