به‌کارگیری فناوری در شهرداری با مدیریت یکپارچه دنبال شود

رئیس کمیسیون حمل‌ونقل و فناوری اطلاعات شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: اقدامات پراکنده، جزیره‌ای و بدون هماهنگی بین سازمان‌ها گاهی باعث تحمیل هزینه و موازی کاری در مدیریت شهری شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امیراحمد زندآور امروز (یکشنبه) در یکصد و بیست و دومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان، اظهار کرد: رسانه‌ها باید قدرت انعکاس رویدادها را داشته باشند و در این زمینه صادقانه عمل کنند.

وی افزود: رسالت بزرگ اطلاع رسانی در جهان برعهده رسانه‌های جمعی بوده و هویت انسان معاصر را تحت تأثیر قرار داده‌اند به‌طوری که می‌توان گفت هویت انسان مدرن را هویت رسانه‌ای نام برد.

زندآور با تاکید بر اینکه نقش فناوری در شهرداری از چند جهت حائز اهمیت است، افزود: با بکارگیری فناوری‌ها می‌توان در جهت بهبود عملکرد دستگاه‌های ذی‌ربط و آگاهنی رساندن به مدیریت شهری برای اخذ تصمیمات لازم اقدام کرد.

وی اضافه کرد: نبود مدیریت اجرایی واحد در استفاده از فناوری‌های روز و اقدامات پراکنده، جزیره‌ای و بدون هماهنگی بین سازمان‌ها گاهی باعث تحمیل هزینه و موازی کاری در مدیریت شهری شده است.

رئیس کمیسیون حمل‌ونقل و فناوری اطلاعات شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: لازم است با اجرای مدیریت درست از تضییع حقوق شهروندان جلوگیری کرده و با اتخاذ مدیریت یکپارچه در حوزه فناوری، بهترین نتیجه برای شهرداری حاصل شود.

کد خبر 435688

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.