۴۶ تیم عملیاتی هلال احمر به  ۹۱ نفر آسیب دیده کمک کردند

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان از امدادرسانی به ۹۱ آسیب دیده ناشی از ۴۳ حادثه به وسیله ۴۶ تیم عملیاتی این جمعیت در هفته اول مرداد ماه خبر داد.

داریوش کریمی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا در خصوص وضعیت امداد رسانی جمعیت هلال احمر استان اصفهان درحوادث هفته گذشته، اظهار کرد: در طول هفته گذشته پوشش امدادی ۴۳ حادثه انجام شده است و ۹۱ آسیب دیده ناشی از این تعداد حوادث در این مدت از خدمات امدادی هلال احمر استان اصفهان بهره مند شدند.

وی با تاکید بر اینکه ۱۲۹ نفر نیروی عملیاتی این جمعیت در قالب ۴۶ تیم عملیاتی با همراه داشتن تجهیزات لازم امدادی در عملیات‌های یادشده فعالیت داشته اند، تصریح کرد: از مردم به ویژه مسافران تقاضا می‌شود ضمن رعایت نکات ایمنی در صورت بروز هرگونه حوادث احتمالی، بلافاصله با تلفن ۱۱۲ تماس بگیرند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر اصفهان در خصوص حوادث تحت پوشش این جمعیت از ۲۸ تیر تا سوم مرداد ماه، خاطرنشان کرد: در این بازه زمانی ۲۴ حادثه جاده‌ای، ۹ حادثه شهری، چهار مورد خدمات حضوری، دو حادثه کوهستان وچهار حادثه صنعتی و کارگاهی به وسیله نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر استان پوشش داده شده است.

کد خبر 435671

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.