انتشار لیست ساختمان‌های پرخطر تهران/طرح خیابان غذا در کرمانشاه

در این بسته خبری از طرح خیابان غذا در کرمانشاه تا ساماندهی دستفروشان پره سر و ریزش تراس خانه‌ فرسوده در اهواز را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور شاهد رویدادهای مهمی در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم:

دورکاری یک سوم از کارکنان شهرداری مشهد

برای جلوگیری از ابتلای کارکنان شهرداری مشهد مقدس به ویروس کرونا دورکاری روزانه حداکثر یک سوم از کارکنان ستادی در دستور کار قرار گرفت.

ساماندهی دست فروشان پره سر

شهرام شهابی، شهردار پره سر به عزم جدی شهرداری برای رفع سد معبر در این شهر اشاره کرد و گفت: در این راستا ۹۰ درصد از دست فروشان بازار هفتگی پره سر در محل جدید ساماندهی شدند.

خیابان غذا در کرمانشاه

بر اساس اعلام مدیرکل امور هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری کرمانشاه، سراب قنبر کرمانشاه طی یک پروژه به خیابان غذا در کرمانشاه تبدیل می‌شود.

انتشار لیست ساختمان‌های پرخطر تهران

شهرداری تهران لیست ساختمان‌های پر خطر مناطق ۲۲ گانه تهران را منتشر کرد.

مشارکت اندک شهروندان چمگردان

علیرضا ملاکبیری، شهردار چمگردان گفت: کمتر از ۲۰ درصد درآمدهای شهرداری این شهر از محل دریافت عوارض محلی تأمین می‌شود.

تعطیلی دو جایگاه سی ان جی در خلخال

فرهاد خوگر، سرپرست شهرداری خلخال گفت: مشکل تعطیلی دو جایگاه سی ان جی در خلخال در حال پیگیری است.

جمع آوری متکدیان وادی رحمت تبریز

فرخ جلالی، مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری تبریز اعلام کرد: با همکاری دستگاه قضائی، نیروی انتظامی، مؤسسه خیریه مستمندان و حراست این سازمان، طرح ویژه ارتقای امنیت و جمع آوری متکدیان حرفه‌ای در وادی رحمت تبریز اجرا می‌شود.

دستورالعمل ساماندهی و کنترل سگ‌های بدون صاحب

رمضان امینی، مدیرکل دفتر ارزیابی عملکرد، بازرسی و پاسخگویی به شکایات سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور گفت: تمامی شهرداری‌ها موظف هستند دستورالعمل ابلاغی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور در سال ۱۳۸۷ را که در زمینه ساماندهی و کنترل جمعیت سگ‌های بدون صاحب، به روش زنده گیری در محدوده شهرداری‌ها و دهیاری‌ها بوده است را با جدیت و به طور دقیق رعایت و پیگیری کند.

ریزش تراس خانه‌ای فرسوده در اهواز

ابراهیم قنبری، رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از ریزش تراس یک ساختمان فرسوده در منطقه کوروش خبر داد.

۳۳ درصد اعتبارات دامغان تخصیص پیدا کرده است

علی اصغر مجد، فرماندار دامغان با بیان اینکه ۳۳ درصد از اعتبارات سال گذشته این شهرستان تخصیص پیدا کرده است، گفت: سال ۹۸ بالغ بر ۱۴ میلیارد تومان بین شهرداری‌های شهرستان توزیع شده است.

کد خبر 435662

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.