شهر اصفهان کمتر از شهرستان‌هایش مراجعه کننده والیبال دارد!

‌ رئیس هیئت والیبال استان اصفهان گفت: بسیاری از خانواده به دلیل شیوع بیماری کووید -۱۹ اجازه فعالیت فرزندانشان را در این مراکز نمی‌دهند و می‌توان گفت که خانواده‌ها استقبال خوبی در این امر نداشتند.

تیمور باجول در گفت وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص ادامه تمرینات ورزشی طبق رعایت پروتکل‌های بهداشتی ستاد مقابله با کرونا، اظهار کرد: تعدادی از مجموعه‌ها به صورت محدود در حال فعالیت هستند، بسیاری از خانواده به دلیل شیوع بیماری کووید -۱۹ اجازه فعالیت فرزندانشان را در این مراکز نمی‌دهند و می‌توان گفت که خانواده‌ها استقبال خوبی در این امر ندارند.

وی درباره هدف گذاری هیئت والیبال برای پرورش استعدادهای این رشته ورزشی، گفت: هیئت والیبال استان اصفهان در رده‌های جوانان و نوجوانان سرمایه گذاری می‌کند و با توجه به اینکه تیم سپاهان به تازگی در رشته والیبال تیم‌داری می‌کند، انگیزه داوطلبان بیشتر شده است.

رئیس هیئت والیبال استان اصفهان با اشاره به اینکه در شهر اصفهان کمتر کسی به این ورزش علاقه مند است، تصریح کرد: بیشتر کسانی که به این رشته ورزشی روی می‌آورند، از شهرستان‌ها هستند، شهرستان‌های آران بیدگل، فلاورجان و نجف آباد بیشترین تعداد مراجعه کننده را دارند.

باجول ادامه داد: استعدادیابی در رده سنی ۸ تا ۱۴ سال انجام می‌شود که بعد از آن به نوجوانان و جوانان ارتقا پیدا می‌کند.

وی درباره لغو شدن مسابقات قهرمانی جوانان آسیا، خاطر نشان کرد: این مسابقات به دلیل شیوع ویروس کرونا به طور کامل لغو شد، درخواستی برای برگزاری این رقابت‌ها به میزبانی استان اصفهان دادیم، اما جوابی در این رابطه دریافت نکردیم.

رئیس هیئت والیبال استان اصفهان درباره‌ ارزیابی شده توسط فدراسیون، تصریح کرد: طبق ارزیابی که فدراسیون به تازگی داشته، هیئت استان اصفهان در بین ۳۲ هیئت والیبال رتبه دوم را کسب کرده است.

باجول افزود: از مردم می‌خواهیم که هنگام حضور در سالن‌های ورزشی پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند تا خطری آنها را تهدید نکند.

وی درباره فوت پیشکسوت ورزش اصفهان، گفت: فوت محمد پاکروان باور کردنی نبود؛ او یکی از بازیکنان سابق و پیشکسوت خوش اخلاق بسکتبال اصفهان بود. به نظرم او حین انجام وظیفه به این بیماری مبتلا شده که اجر آن کمتر از شهادت نیست.

کد خبر 435646

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.